habbo hotel en een zwart scherm kamers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marilyn

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Berichten
598
Ik heb al bij de zoekfunctie gekeken maar kan alleen maar een oude toppic vinden waarbij tegen de persoon in kwestie gezegd werd een nieuwe toppic te openen maar die kan ik niet vinden:eek:
het probleem is als volgt onze dochter heeft een oude pc van iemand gekregen met een oude windows xp. Habbo deed het gewoon maar sinds enige tijd niet meer. Ze komt de kamers niet meer in en ze blijven zwart. Shockwave wel tig keer opnieuw gedownload maar niks helpt ook cache legen niet ed.
Het is gekomen nadat Habbo een nieuwe layout heeft gekregen.

Iemand een idee?:(
 
Komt ze het hoofdscherm nog wel in of ook niet?

Het kan nl soms ook aan de beveiligingsinstellingen liggen van internet. Zeker na Internet explorer 7 zijn die wat strenger en moet je soms zelf opgeven dat dingen als java(script) en flash ook gebruikt mogen worden in paginas
 
Ze komt gewoon ingelogd op het hoofdscherm en heeft internet explorer 6 zonder servicepacks ed.
 
Ik heb in een oude cache bestand van habbo hotel een oplossing gevonden, namelijk firefox instaleren en habbo doet het weer, in explorer lukt het nog steeds niet helaas. Shockwave geeft er gewoon de brui aan ondanks opnieuw instaleren de laatste verdie en opnieuw opstarten:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan