Habbo In C#

Status
Niet open voor verdere reacties.

cuperus

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2010
Beste mensen,

Ik ben al heel lang bezig met een project genaamd Project Fun House.
Fun House is een soort van habbo maar het probleem is...
Ik heb de client aleen ik wil dat ik net zoals habbo dingen kan besturen zoals...
Shop venstertje
Room venstertje
etc.
Zouden jullie mij willen helpen met een script:$:o

Groeten kevin

Ik denk dat andere mensen ook wel zoiets wilden. Dus ik zou eerst proberen iets te downloaden wat een ander al heeft gemaakt voordat je een heel programma gaat schrijven dat het voor je bestuurt.

Re:

Okee, maar waar kan ik dat donwloaden? want ik kan niet echt iets vinden en ik zou ook niet weten waarna ik moet gaan zoeken!

Ik heb geen idee. Google kan misschien een antwoord geven.

Het is wel mogelijk om zelf een programma te maken dat je habbo client bestuurt (dit is wel verschrikkelijk ingewikkeld en heb je veel bij nodig). Maar dit is
1. volgensmij niet toegestaan door habbo hotel.
2. Erg moeilijk te maken tenzij iemand er al een library voor heeft gemaakt of habbo zelf daar support voor geeft (maar ik speel geen habbo hotel dus dat weet ik eigenlijk niet).

Ik heb geen idee. Google kan misschien een antwoord geven.

Het is wel mogelijk om zelf een programma te maken dat je habbo client bestuurt (dit is wel verschrikkelijk ingewikkeld en heb je veel bij nodig). Maar dit is
1. volgensmij niet toegestaan door habbo hotel.
2. Erg moeilijk te maken tenzij iemand er al een library voor heeft gemaakt of habbo zelf daar support voor geeft (maar ik speel geen habbo hotel dus dat weet ik eigenlijk niet).

naar wat moet ik dan googlen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan