Habbohotel.nl verbanning!

• Onderwerp starter Onderwerp starter boko
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

boko

Banned
Lid geworden
5 jun 2004
Help mij! :(
Ik ben onterecht verbannen van een internet chat spel..
www.habbohotel.nl
Ik kan er niet met een nieuwe account op.
Ik heb geprobeert een proxy in te stellen zodat ik een ander ip heb. Dat werkt niet. Ik heb mijn cookies ook verwijderd, dat werkte ook niet. Het spel werkt op shockwave.
Vroeger was het zo dat ze een bestand wijzigden van shockwave en dat bestand zag dat je verbannen was. Als je dat verwijderde dan kon je er weer op.
Ik zit door een router.. En ik kan ook niet op de andere pc's in het netwerk op habbohotel!
Ik heb al een aantal keren geprobeert de staff te emailen maar ze reageren niet.
Wat moet ik nu doen??

Laatst bewerkt:
Een mailtje sturen aan de beheerders van habbohotel, en daar de situatie aan uitleggen.
Als het terecht een onterechte beslissing is, dan komt het wel goed.

succes Oossie

De beheerders willen me niet meer helpen. Ik heb heel vaak de situatie uitgelegd maar ze willen me niet geloven.

Toch is dat de enige juiste manier. Hoe vaker je het op een andere manier probeert, hoe "dover" ze worden.

Geplaatst door boko

Vroeger was het zo dat ze een bestand wijzigden van shockwave en dat bestand zag dat je verbannen was. Als je dat verwijderde dan kon je er weer op.

Je bent een ervaren banneling :rolleyes:

Ervaring banneling op habbohotel.com ja..
Daar heb ik mijn lesje wel geleerd. Toen kwam .nl
Maar of ik nou de ban eraf kan halen of niet. Ik wil alsnog weten wat ze precies gedaan hebben. Kan iemand mij dat vertellen?

Nee. Hou je aan de regels van dat spel en bewandel de juiste wegen. Cheaten enz. wordt vroeg of laat altijd ontdekt, dus je schiet er niets mee op.

Even duidelijkheid scheppen. Het was onterecht!
Iemand gaf een voorwerp aan mij. En ze dachten dat ik het stal. Die persoon heeft ze al verteld dat ik het niet stal. Maar daar luisteren ze niet naar. Onterecht dus.
Je kan NIET cheaten in dat spel.
Het is geen game server. Het is een soort chatbox.

Laatst bewerkt:
Wie beweert hier dat het terecht of onterecht is? Je kunt hier lang blijven klagen, maar de spelleiders/admins/moderators van die site zijn diegene die je verder kunnen helpen.

Met cheaten bedoel ik het via zijwegen en slinkse manieren toegang tot die site forceren. Dit wordt vaak ontdenkt en dan kun je het zeker schudden.

En waarschijnlijk hebben ze je een ipban gegeven en tja dat wordt wat lastiger

habbohotel zei je??? nadat spel format:C moeten doen bij 3 computers, ik kom er niet meer.

slotje Master Tibor??

l

Geplaatst door Tiborv
Je kunt hier lang blijven klagen, maar de spelleiders/admins/moderators van die site zijn diegene die je verder kunnen helpen.

Ik wil ook niet klagen. Ik wil weten wat er gebanned is. Dan nog nieteens zozeer om het eraf te halen!
Ik ben gewoon nieuwsgierig! :p

En wat zouden wij eraan moeten doen dan? Gewoon mailen en het netjes en rustig uitleggen, als ze er niet naar luisteren... tja pech ga dan naar een andere chatbox ofzo.

Ik kwam hier om te vragen wat ik er aan kon doen.. En er word alleen maar gezegt: ja dan moet je maar niet cheaten enz.
Ik vroeg WAT IK ER AAN KAN DOEN! Niet naar van die antwoorden van: bewandel de juiste wegen of mail de beheerders. DAT LUKT NIET. Naja THANX ALOT fckers

Geplaatst door boko
Ik kwam hier om te vragen wat ik er aan kon doen.. En er word alleen maar gezegt: ja dan moet je maar niet cheaten enz.
Ik vroeg WAT IK ER AAN KAN DOEN! Niet naar van die antwoorden van: bewandel de juiste wegen of mail de beheerders. DAT LUKT NIET. Naja THANX ALOT fckers

Wat wil je dan echt horen? Wij kunnen je ban niet ongedaan maken dat moet toch echt de beheerder doen of je het nu leuk vindt of niet en als hij niet reageert kunnen wij er nog niks aan doen

En met zo'n instelling lijkt het mij nog niet eens zo raar dat je daar niet meer mag komen

Inderdaad, gelijk iedereen hier uitschelden voor fokkers :rolleyes: Vind je het gek een ban te krijgen... Tja, dan kan ik ze wel begrijpen daaro...:rolleyes:

Klopt, en als je zo doorgaat zul je ook hier een ban krijgen.

Je wordt niet zomaar gebant... je moet je gewoon gedragen, opvliegerig manneke :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan