Hack TCP connections

Status
Niet open voor verdere reacties.

nattehanddoek

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2009
2. Hack the max TCP connections

If you’re on XP sp2, your TCP connections are limited to a maximum of 10. This seriously hurts your downloading speed because it wont let you connect to a high amount of ip numbers. It is supposed to slow down viruses because their spreading strategy is to connect to a high amount of ip numbers, but it also cripples your torrent downloads.
A nice way to fix this is to download this patch, it allows you to set the maximum allowed connections to any number you want. Any number between 50 and 100 is ok (more on this).
Dit vond ik op een site toen ik zocht naar een manier om torrents sneller te maken.
Dit is de link http://torrentfreak.com/evid4226patch223d-enzip/
Het hackt het aantal ip adressen waarmee je verbonden kan zijn op hetzelfde moment ofzoiets, windows heeft dit gelimiteerd naar 10 om de verspreiding van virussen tegen te gaan.
Weet iemand op deze patch veilig is, of dat je computer kapot gaat als je dit gebruikt?

als ik me niet vergis doet Flashget dit ook maar dan in het register. Mijn ervaring: De winst die je behaalt is nihiel. Ik zou het niet installeren.(met het risico van virus oid in achterhoofd houdende)

Beter op de originele site deze patch ophalen ipv. een torrent gebruiken:
link

Tijs.

Heb het ooit zelf ook gebruikt (vanaf de originele bron, zie vorige posting). Werkt absoluut.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan