Hacken "Lovesan"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berjos3

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2001
Ik heb hier de Kaspersky Anti-Hacker aanstaan, deze geeft om de 5 minuten een melding dat de PC wordt aangevallen vanaf een bepaald IP adres met Lovesan, alle aanvallen worden wel met succes tegengehouden.
Ik heb hier op het forum al wat gelezen over dit Lovesan en heb die beveiligingsupdate voor XP al geinstalleerd, desondanks blijft de melding terugkomen. (hij staat overigens niet tussen de actieve taken)

Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Alvast erg bedankt. :thumb:

Je kan even online scannen als je twijfelt maar tegen die aanvallen kan je weinig doen. Zolang je Firewall en je Viruscanner maar hun werk doen is er niks aan de hand.

Hier kan je scannen:

www.housecall.nl

Ik ben nu even aan het scannen met een speciale scanner voor dat Blaster virus, de firewall houdt keurig alles tegen, dat wel.

Huh?? Waarom?? Heeft niks met elkaar te maken en als je Blaster hebt dan merk je het snel genoeg.

In een ander topic hadden ze het erover dat een bepaald Blaster virus onder verschillende namen opdoemt, maar goed, ik scan voor de zekerheid even, mijn Kasperksy virusscanner vond niets en de firewall houdt alles tegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan