hacken via ip adres?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blabla2

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Hallo beste mensen..
Vandaag had ik iemand toegevoegd op msn. Hij vertelde dat hij veel mensen hackt enz,
(Geen idee waarom).
Ik vroeg uit nieuwsgierigheid hoe hij dat deed. Hij zei dat hij mensen via hun ip adres kon hacken.
Nu ben ik wel 'n beetje bang geworden, zou hij me kunnen hacken via mn ip adres? Heb wel een sterke firewall, maar ik vertrouw het zaakje niet en aangezien er weinig informatie valt te vinden op internet over dit geheel vraag ik het hier maar even..

Laat lekker gaan man. Het kan allemaal, maar er komt wel wat meer bij kijken dan zeggen dat je kunt hacken via een ip adres. Een hacker is niet op zoek naar jou. Maak je niet druk.

Laat hem dat anders maar gewoon lekker bewijzen. Als jij gewoon met gezond verstand op je computer werkt is er niks aan de hand.

Gewoon lekker z'n gang laten gaan .. Ervaring leert, dat lui die menen: "hacker" te zijn, en die zich melden via MSN o.i.d. Vaak de kansloze script kiddie's zijn, laatste groep geven het al gauw op bij gebrek aan kennis en ervaring m.b.t. het échte 'hacken' ;)

En .. Voor een 'echte hacker' is jouw PC niet echt reuze intressant :)

Suc6! ;)

Ik wil je ook nog even op attenderen dat het soms niet zo moeilijk als het lijkt!
BV via msn een bestandje opsturen met de mededeling dat het een leuk progje is dat je foto's rood kleurt, ik noem dit als voorbeeld maar vul maar in met wat voor verhaal je het progje zou kunnen gaan gebruiken.
In werkelijkheid wordt er een trojaantje geplaatst. Vaak vraagt men dan aan de afzender het werkt niet. Deze antwoordt heb je dan wel als administrator geïnstalleerd!
Je probeert het op deze manier en de afzender is verzekert van illegale toegang op je PC.
Wil niemand bang maken maar het kan soms best makkelijk gaan!

PS
Niet alle virusscanners gaan hier even goed mee om, de meeste pakken ze al voordat je gedownload hebt maar is niet altijd een garantie.

hij zou een port scan kunnen doen. maar ik ga ervan uit met een beetje firewall dat hij niet ver komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan