"Hacken"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Hallow daar... ik wilde graag weten met welke programma je nouw goed kunt hacken, niet voor slechte doeleinden ofzow maar neem nouw es didt voorbeeld:

Je zit op xfire, je defineert een away-status en die word dan automatisch opgeslagen in de exe-file van xfire, niet in een ander bestand ofzow, welk programma is er nouw echt goed om die exe te openen en die opgeslagen statusen te deleten, waarscheinelijk makkelijker gezecht dan gedaan maar het moet mogelijk zijn... ik heb al wat gehoord over C++, zou die dat kunnen dan? Alvast bedankt voor eventuele tips :thumb:

"hack"-vragen op zich zijn we niet blij mee..... maar wat je hier bedoelt is me niet echt duidelijk :)

Ik heb ook geen idee waar je het over hebt, maar er staan zat e-books op internet (suprnova bijvoorbeeld) over hoe je moet hacken. Heb het zelf nog niet gelezen, maar je kunt het in ieder geval wel opzoeken.

Iets duidelijker (hoop ik) dan maar:

Jullie kennen neem ik aan allemaal MSN wel heh? Nouw daarbij kan je dus je MSN-naam aanpassen van bijvoorbeeld ''MSN messenger" naar "Stinuz roeleert" maar bij x-fire (ook een soort messenger) word alles dat je daar ooit schrijf opgeslagen zodat je het snel weer kunt selecteren, al die namen die je daar aanmaakt worden dus opgeslagen in xfire.exe, nouw will ik dus in een soort programma xfire.exe openen om die opgeslagen namen te verwijderen:) snappie?

en zo hetzelfde idee voor een aantal andere programma's....

Het is zeer zeldzaam dat een programma informatie opslaat in een exe(cutable) bestand. Dit is namelijk vrij lastig om te doen en er zijn veel betere alternatieven. Ik denk dat je meer succes zult hebben in andere bestanden in de directory van het programma of in het register.

MRU Blaster kan overigens een hoop van dat soort lijstjes leeggooien.

ik heb nog wat kunnen doen met een Hex Editor, daar lukt het voor een tijdje wel mee:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan