APOCALYPSE
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 feb 2003
he ff een vraag ik ben een paar maanden terug ernstig begreig via internet door iemand die beweerde een hacker te zijn die wel ff mijn modem ging opblazen zodat ik nooit meer op internet kon komen dat soort verhalen
sindsdien krijg ik e mails die ik zelf nooit heb ge maild met een re op die e mail met mijn eigen e mail naam?
mijn msn start wel is op zonder dat ie ook maar aan staat?
als sommige bekenden mij een e mail sturen komen ze nooit aan? terwijl ze verstuurd zijn?
mijn favorieten lijst veranderd nog wel is dat sites die daarin staan ineens ergens anders staan?
ik heb vermoeden wie het is heb zelfs diegene ze tel nummer maar het is moeilijk te bewijzen?
nu is mijn vraag hoe kan ik dit oplossen ?
heb laast al een abuse mail naar wanadoo gestuurd maar niks terug gehad?
abuse@wanadoo.net of is dit het verkeerde adres?
ik zit trouwens via een router daar zit een hardware firewall in toch of moet ik er een firewall bijzetten?
sindsdien krijg ik e mails die ik zelf nooit heb ge maild met een re op die e mail met mijn eigen e mail naam?
mijn msn start wel is op zonder dat ie ook maar aan staat?
als sommige bekenden mij een e mail sturen komen ze nooit aan? terwijl ze verstuurd zijn?
mijn favorieten lijst veranderd nog wel is dat sites die daarin staan ineens ergens anders staan?
ik heb vermoeden wie het is heb zelfs diegene ze tel nummer maar het is moeilijk te bewijzen?
nu is mijn vraag hoe kan ik dit oplossen ?
heb laast al een abuse mail naar wanadoo gestuurd maar niks terug gehad?
abuse@wanadoo.net of is dit het verkeerde adres?
ik zit trouwens via een router daar zit een hardware firewall in toch of moet ik er een firewall bijzetten?