epse
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 26 jan 2002
Geplaatst door saldos
Nee, ik heb het over file and printer sharing in een netwerk. Zie bijlage:
![]()
Dat heb ik idd aan ja!
Ja ik zal als ik tijd heb norton opnieuw instaleren!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door saldos
Nee, ik heb het over file and printer sharing in een netwerk. Zie bijlage:
![]()
Geplaatst door saldos
Ik neem aan dat je file and printer sharing gebruikt omdat je een netwerk hebt. Maar zorg er dan in iedere geval voor dat je niet je gehele harde schijf shared, maar alleen shared wat je nodig hebt.
Geplaatst door Icheb
Maar dit is ook bij haast alle andere virusscanners, die dingen laten meestal hackers gewoon door, ik heb pas bij 1 enkel experiment hier gehad dat de virusscanner mijn hack tools herkende en mijn interne ip (ik hack me eigen machines (dus alleen in eigen intern netwerk) om beveiliging te testen) op het scherm zette.
Geplaatst door saldos
eh ja dat klopt, want een virus scanner is er niet voor om hackers tegen te houden. Daar is namelijk de firewall voor. Dus het kan wel kloppen dat alle virus scanners hackers door laten.
Geplaatst door Icheb
(nee, ik ga dit keer geen hack 'tips' of hints geven)
oh, ja, voor de mensen die willen leren hacken : Pech, ik zeg niets waar je iets aan hebt...
Geplaatst door saldos
Icheb,
Ik geloof dat je denk dat mensen hier op helpmij willen leren hacken, maar volgens mij willen de meeste mensen juist hackers weren.
Geplaatst door XP_PC
En scriptkiddies zijn al helemaal zielige gevallen(niet om iemand te beledigen hoor)
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.