Hacker?

Status
Niet open voor verdere reacties.

henk meyer

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2000
Als ik op Startpagina.nl een item wil openen dan begint mijn Popup proggie te beepen.
Vervolgens opent explorer het item venster niet verder,ook niet als ik popup heb uitgeschakeld(met CTRL)b.v.
Volgens mij en adware is er een bestandje met het downloaden binnen geslopen,een hacker.
Alles werkt verder goed .Ik heb Windows XP Pro.
Dus ik kan het net niet op,heb ook al bij msconfig gekeken maar ja ik weet niet hoe dit bestand heet.
Wie weet een oplossing behalve Formateren.
Systeem herstel werkt ook niet. Groetjes Henk

Weet je wat ik nou ook ontdek?
Ik kan ook niet de link openen die hier op Helpmij staat!Dus mijn explorer wordt tegen gehouden?
Ik heb in mijn Documents & Settings een mapje ontdekt die heet "Spamassassin"en hij is niet te verwijderen want "hij is door iemand in gebruik"???????????

Als je in veilige modus opstart is die dan ook niet te verwijderen

Ik heb de link naar Mijn Favorieten gekopieerd,want vandaar uit kan ik wel het net op,met mijn favotiete sites alleen ,maar ik kom niet verder dan de download(doet ie dus niet)Spysweeper verwijderd hem ook niet

Opnieuw opstarten en F8 ingedrukt houden bij opstarten

Kan ik Microsoft Internet Explorer niet opnieuw installeren?
Want dat is het programma wat een beetje in de war is!

Nou Xp er maar opnieuw opzetten?
Eerst formatteren of kan ik xp er zo overheen installeren?

Ik denk dat je toch eerst beter de adviezen op kan volgen die de anderen je gegeven hebben.
1: Ga in veilige modus (druk tijdens het opstarten een paar keer op F8)
2: Probeer de map Spamassasin te verwijderen, start opnieuw op en kijk of je nog steeds hetzelfde probleem hebt.
3: Download anders de programma`s Adaware en Spybot (eerst updaten!) en scan je computer op eventuele Spyware.
Suc6!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan