hackers

Status
Niet open voor verdere reacties.

heyheyhey

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2003
srr ik weet nie waar ik die vraag moe zetten maar ik wordt gehackt en iik wil weten welke programma ik daarvoor moe gebruiken om te beveiliggen

een of ander fire-wall progje, moet je ff op internet zoeken, google bijv.

kan er iemand mij een naam van een programma geven die hackers 100procent tegenhoud aub

de hacker heeft een berichtje achtergelaten.
dus welke porgramma kan ik vertrouwen...

Geplaatst door heyheyhey
de hacker heeft een berichtje achtergelaten.
dus welke porgramma kan ik vertrouwen...

Laat me raden, van MSN zeker zomaar ineens?

Dit is mij ook een keer overkomen, een chatvenster in mijn scherm, waarmee ik met de hacker kon chatten. Erg bizar, hij kon ook mijn cdrom la open en dicht doen en mijn printer bedienen.

Advies: Scan eens goed op virussen/ trojans
Daarna firewall installeren.
Die zonealarm is inderdaad een hele goede. Als je virusscanner die trojan niet kan vinden, dan een ander prog gebruiken om te scannen. 99% van de hackers komt zo binnen namelijk.

het si wel duidelijk een hacker want die heeft foto's an al van mijn computer gehaalt en om te bewijzen heeft die ze opgestuurd dus.....
wat nu...

Geplaatst door heyheyhey
het si wel duidelijk een hacker want die heeft foto's an al van mijn computer gehaalt en om te bewijzen heeft die ze opgestuurd dus.....
wat nu...

ZoneAlarm nemen.

Er voor zorgen dat je deze gasten buiten de deur houd door b.v een firewall te installeren. Tevens dat je helemaal bij bent met je Updates van Windows om je systeem zo dicht mogelijk te maken.

wat moe ik nu doen ik heb een programma gedownload maar ik versta er niks van het is iets van black ice of zoiets en als ik het programma open staat er een paar IP adressen op:s:s

Zonealarm zou beter moeten zijn.

Zulke firewalls houden de meesten wel tegen.

Installeer Zonealarm. Die link die Gezina je gaf, dat is namelijk freeware. Kijk ik ondertussen voor een Nederlandse handleiding. Trouwens welk besturingssysteem heb je?

ik heb windows xp
maar nog eeen vraagje als ik naar de netwerkverbindingen ga staat er zo'n slotje bij men verbinding en er staat verbonden met firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan