Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat heb ik allemaal al geprobeert (geloof me ik ben al een halve dag bezig zowat) maar het werkt allemaal niet, superraar maar waar.
Nee sorry maar dat heb ik er niet voor over.
Dan ben ik toch alles kwijt?
Miss kan ik wel eerst een backup maken maar dan heeft het geen zin voor WarRock he?
Noujaa ik kijk wel verder ooit zal het me lukken :thumb:
Nee sorry maar dat heb ik er niet voor over.
Dan ben ik toch alles kwijt?
Miss kan ik wel eerst een backup maken maar dan heeft het geen zin voor WarRock he?
Noujaa ik kijk wel verder ooit zal het me lukken :thumb:
Nou , ik heb dus warrock verwijderd met uninstal , en bij software helemaal erafgegooid. Toen heb ik een week gewacht. Ik heb toen het spel opnieuw geinstalleerd , en nu doet ie het weer :s . Maar op pagina 1 zei iemand dat je ook bestanden kon uitschakelen van je virusscanner via windows taakbeheer, misschien moet je dat effe proberen. Anders.... moet je week erna effe proberen , bij mij lukte 't.
Jaa allemaal bedankt voor je reactie enzoo maar ik heb dat allemaal al geprobeerd en het werkt niet![]()
Ik weet niet hoe het komt ofzo ik heb niks gedaan maar hij doet het weer
Thanks all...
Ja ik wel ik heet in de game:
hondjewaf
daar zit ik altijd op..
ik heb nog niet echt superveel skills maar ik weet hoe het moet
Dus zeg maar als je eens wilt spele !
Lol
was leuk
maar ik zat al in die server voordat jij dat zei en ik had heel nog niet gelezen
lachuuuh![]()
Ja is goed maar ik had je toegevoegd op msn maar ji hebt nog niet geaccept
Dus wil je dat ff doen dan kunnen we makkelijker afspreken voor ene battle :thumb:
Okee gedaan![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.