Had meer van mij systeem verwacht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordi532

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2007
Hallo,

ik heb sinds maart een pc maar ik had veel meer van mijn pc verwacht
ik kan rainbow six vegas bijvoorbeeld maar op low aan en dan bijvoorbeeld de world in conflict BETA weer op medium... terwijlo world in conflict veel meer vraagt
en bij al die spellen heb ik vna die kan ik tog makkelijk op med of zelfs high :S

Specs:

Amd Athlon 64 3800+ X2 Dual-Core
Nvidia Geforce 7600GS
2 GB geheugen
Windows vista 64 bits home premium

Is mijn pc nou gewoon zo slecht of.. is er iets verkeerd ingesteld

en zo ja wat zou ik kunnen verbeteren aan mijn pc?? (processor denk ik zelf)

Laatst bewerkt:
Ziet er allemaal heel mooi uit, vindt het vreemd dat ie toch niet optimaal presteert.

Heb je hem zelf laten samenstellen of komt ie rechstreeks van een bekende fabrikant?

heb bij de mycom (computerzaak in de buurt)
was het een samenstel pc

en toen heb ik er een andere videokaart ingezet

en een maand daarna 1 gig

maar ben niet de enige die het raar vind dus.. hmm

videokaart is trouwens de

Nvidia Geforce 7600GS Silent 512 mb

Is je moederbord wel compatible met al de overige hardware? (met compatible bedoel ik: heeft het zin dat je er een zware processor gaat insteken als je moederbord het toch niet aankan) Want dan mag je er nog zo'n zware processor insteken, zal niets veranderen.
Begrijp je?

ja idd hij kan geen intel processors aan

ik kan er wel een amd 5200 + X2 en 6000+ X2 in

trouwens het is een passief gekoelde videokaart

Denk dat er gewoon teveel op de achtergrond meedraaid van Vista, zet al die mooie opsmuck eens uit, dus grafisch standaard draaien en die flauwekul van Vista even nalopen met XP-Anti Spy wat ook in Vista werkt, en probeer het nogmaals.

Denk dat er gewoon teveel op de achtergrond meedraaid van Vista, zet al die mooie opsmuck eens uit, dus grafisch standaard draaien en die flauwekul van Vista even nalopen met XP-Anti Spy wat ook in Vista werkt, en probeer het nogmaals.

welke flauwekul? van vista

heb het erop en wat moet ik dan doen?

Laatst bewerkt:
Progje draaien?

Vista is prima geschikt voor games met 4 gig.intern geheugen en een grafische kaart met 512 mb gdr3, eronder zul je dingen aan moeten gaan passen zodat Vista niet alle recourses wegsnoept.

Progje draaien?

Vista is prima geschikt voor games met 4 gig.intern geheugen en een grafische kaart met 512 mb gdr3, eronder zul je dingen aan moeten gaan passen zodat Vista niet alle recourses wegsnoept.

vertel
:P

hoe moet ik dat allemaal doen in dat progje

heb ook nog een nvidia configuratie scherm
daar kan je je vidkaart in stellen
naar : Performance of Quality of er tussen in wat is het beste?

Alles waar windows kontakt over wil zoeken uitzetten, ook alle automatiche updates.

En voor preformance kiezen, dat lijkt mij duidelijk, alhoewel het weinig bijdraagt maar alle kleine beetjes helpen.

Zet ook eens dat grafische deel op classic, Vista ziet er dan niet uit, maar dat scheelt wel een hoop.

maar wat is dat standaard dan wat je eerst zei

ik heb nu alles hetzelfde alleen op classic en hij werkt al ietsjes beter

maar kan nog steeds niet eens op 1024x768 spelen terwijlo mijn scherm 1280x1024 ondersteunt

Laatst bewerkt:
Indien het mogelijk is, kijk eens of je op een eenvoudige manier je systeem kan testen op xp. Als het daar vlot werkt weet je al zeker dat het niets hardwarematig is zoals je moederbord ofzo.

Heb je zelf geen systeem met xp? kijk of je je nieuwe systeem daarop kan testen, of: leen ergens een xp-cd, je hoeft bij de installatie zelf helemaal nog niets te activeren en je hebt ruim de tijd om even te testen of het je moederbord oid niet is dat je systeem vertraagd.

ja ik heb wel allemaal recovery cd van xp maar dat doet het vast niet

Laatst bewerkt:
heb mijn beelscherminstellingen op 16 bits gezet inplaats van 32 bits ik kan rainbow six vegas nu op medium en call of duty 2 op hoogste settings met verhoging van fps van 10 dus intotaal fps van 40 en op low van 350 :)

dus hoop dat dit de beslissing heeft gemaakt

ja nou het is nog steeds niet goed ik draai rainbow six vegas weer op low ;S

nou beetje aan het klooien in het nvidia configuratie scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan