Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Run.dll foutmelding
Vraag:
Als ik mijn computer opstart, krijg ik sinds een paar dagen de volgende mededeling op het scherm:
Rood rondje met kruis RUNDLL. Er is een fout opgetreden bij het laden van c:\progra~1\newdot~1\newdot~1.dll - Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden - OK -
Als ik op OK klik verdwijnt het scherm en kan ik gewoon verder gaan. Heeft deze mededeling invloed op de werking van mijn computer? Zo ja wat kan ik er aan doen? Zo nee, hoe kan ik voorkomen dat deze melding op mijn scherm verschijnt.
Antwoord van Manon:
Deze melding komt van een plugin (een toevoeging voor programma's) die ongevraagd wordt geïnstalleerd, bij bepaalde programma's. Je kunt de foutmelding voorkomen door deze plugin te verwijderen, dit doe je als volgt:
Ga naar Start - klik op Configuratiescherm - klik op het pictogram Software - Zoek in de lijst naar het programma new.net
Klik hierop en kies voor Verwijderen - Sluit alle vensters - En start de computer opnieuw op.
Hiermee wordt de verwijdering definitief afgerond. Hopelijk dat hiermee je probleem verholpen is.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.