haier h51 draat loze internet

• Onderwerp starter Onderwerp starter ste
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ste

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2009
draadloze internet doet het niet drivers zijn niet aanwezig

hallo wie kan mij helpen met de drivers van usb2.0 wlan het is geen stik maar een ingebouwde in een laptop
het doet het niet het is heel vervelent orgineel cd staat de driver niet op
met vriendelijke groeten stefan

bedank al vast

Laatst bewerkt:
hier hebben we niets aan.

wat is je probleem. doet hij het niet? geeft hij een foutmelding? heb je geen internet?

wees even iets duidelijker dan kunnen wij ook betere antwoorden geven.

als hij ingebouwd is zullen de drivers van dat apparaat wel op de cd van je laptop staan. zo niet, even kijken op de site van de fabrikant van je wlan en daar de drivers downloaden op stick o.i.d. zetten en installeren op je laptop.

trouwens wat bedoel je met een ingebouwde usb wlan adapter? want is die nou ingebouwd? of is het nou usb?

ik heb de drivers niet van sorry nee hij doet het ook niet

nee die staat niet op de de cds ander ad hij het wel gedaan ;)

trouwens wat bedoel je met een ingebouwde usb wlan adapter?

Nogmaals; is het een ingebouwde wifi adapter of een usb-adapter? Je geeft te weinig info om tot een oplossing te komen...

het eennige ding wat ik weet is dat de driver usb2.0 wlan is dat het in gebouwd is een stome vraag wat is een wifi
vriendelijke groeten stefan

Je haalt een paar dingen door elkaar. Je wlan is een draadloze (wifi) netwerkkaart. Deze is OF ingebouwd, OF via een usb poort aangesloten. Een ingebouwde usb wlan bestaat niet, misschien een gat in de markt maar ik denk t niet.

Kortom; de vraag:

Is je draadloze netwerkkaart via een usbpoort aangesloten ja of nee. Zolang we hier geen duidelijk antwoord op krijgen kunnen we je niet helpen.

voorbeeld van een usb adapter:
images

het is in gebouwd maar op de systeem beheer staat dat hij een driver mist usb2.0 wlan ik vind het ook raar maar het staat er ?????????????????? ik weet het ook niet hoe dat kan

Ok, zoek merk en type van je laptop even op en kijk op de site van de fabrikant naar de drivers van de ingebouwde netwerkkaart waar we over praten.

Kun je een schermafdruk maken van je apparaatbeheer-scherm zoals ik de bijlage?

Bijlagen

• appbeh.jpg
    appbeh.jpg
    31,9 KB · Weergaven: 58
de tijpe is usb2.0 wlan haier h51 dat is het eenigste

hallo harry

ik heb 3 cd van haier
cd1 is haier winows xp
cd2 is haier des maar er staat alleen lan verbinding via cabel
cd 3 begrijp ik niet er staan bestanden op die ik niet kan lezen en openen
ik heb ook via systeem beheer tezoeken op halle cd's maar ik heb niks
ik zal even zegen wat er op staat mischien weet jij er meer van

cd
User's manual
hier staan bestanden op die ik niet kan openen

met vriendelijke groet

stefan

bedank voor je reactie

Hoi !

Installeer Adobe Reader, http://www.adobe.com/nl/.

CD 3 erin (de manual).

Al het goed is kun je die nu lezen.

Zoek op wat er staat over draadloze netwerkverbinding (bijv. over de Fn-toets, gebruik je die wel ?).

Greetz,

Harry.

harry bedank voor de tip ga ff broberen
als het niet lukt doe ik graag weer een beroep op je
en dan hoor je me wel bedank

Heellaas het is niet gelukt met mijn handen in de haar is er nog een programma waar je dingen kunt oppenen alfast bedank

Toevoeging

Beste lezers,

Ik heb gisteren het Haier systeem H51 hersteld. (xp opnieuwe geinstalleerd, na volledig de hardeschijf te hebben geformateerd.)
Het bovenstaande probleem erken ik ook.
Bij de installatie cd-roms die zijn bijgeleverd is geen software bijgevoegd wat herkend wordt om het product USB2.0 WLAN te voorzien van zijn bestruringssoftware.

Al eerder werd er gevraagd een Print screan toe te voegen van het systeenbeheer. Bijdeze.

Verder kan ik niks over dit product vinden op de slechte site van Haier.

hopelijk kunnen we veder om dit probleem op te lossen.

Met vriendelijke groet, Weazl.

Bijlagen

• USB2.0 WLAN.JPG
    USB2.0 WLAN.JPG
    84 KB · Weergaven: 60
Beste Harry,

Heb je dingen opgevolgd. Als ik dan kijk geeft hij op die PCi/PnP network dan een SiS 900 fast ethernet adapter aan........deze is te zien in de afbeelding binnen het rode vlak.
Deze adapter lijkt geinstalleerd, als ik dan verder kijk staat onder Overige apparaten die ? usb2.0 WLAN.

volgens de eigenaar van de Haier H51 laptop zit er dus een WLAN in. maar als ik op de fn toets+draadloosnetwerk icoon druk gebeurt er helemaal niks.
Er is wel verbinding met internet mogelijk via het gewone LAN kabel en via een wireless network pc card.
Maar de eigenaar heeft erg graag dat de WLAN weer gaat werken, dus hopelijk kan je me weer verder helpen.

dan nog een vraag, ik kan een jpeg uploaden van 100kb op jullie site, met wat kan ik een grote afbeelding comprimerenzodat het wel voor jullie leesbaar blijft? want als ik nu kijk hoe de afbeelding er uit ziet na uploaden dan is een deel niet leestbaar. Er stat bijv SiS 900 maar die i valt weg.

met vriendelijke groet,

weazl

Bijlagen

• everest.JPG
    everest.JPG
    95,1 KB · Weergaven: 70
Laatst bewerkt:
Hoi !

Als de nieuwstee versie van Everest de WLAN niet kent ben ik bang dat ik je niet verder kan helpen..
Dit mede gezien het feit dat het site van Haier Europa nog steeds uit de lucht is.

Alle USB 2.0 WLAN-drivers zijn hier: http://www.wardrive.net/drivers/download te vinden.

Een tijdrovend klusje, maar je kunt gewoon een aantal uitproberen, misschien heb je geluk.

Ik zou de eigenaar gewoon een USB-stick aanraden, en tevens vertellen dat dit soort exotische merken altijd een risico in houdt.

Greetz,

Harry.

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan