Rambot2040
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 mrt 2004
Hallo, ik ben van plan om een notebook te gaan kopen (bij de Media Markt), een Haier Notebook. Voornamelijk voor huiswerk, internetten en een beetje downloaden. Dus ik vroeg me af wat jullie hiervan vinden:
Haier W 62 N Notebook:
- brander
- wireless
- ingebouwde cam
- 4 usb poorten
- 10/100 mbit netwerkaansluiting
- intel celereon m1,6 ghz
- 60 gb opslagcapaciteit
- 512 mb werkgeheugen
- windows xp
Prijs lag tussen de 550 en 600. Ik wil een goeie latop/notebook hebben, maar niet al te veel aan uit geven. Zelf ben ik voor een werkgeheugen van 1024, maar die blijken al gauw duurder te zijn. Opslagcapaciteit is geen probleem, ik heb nog een externe harde schijf, zou hierdoor 512 werkgeheugen voldoende zijn aangezien, bestanden etc. niet op de notebook terecht komen? Zou dit een goeie aankoop kunnen zijn? Wat is jullie mening? Bedankt alvast!
Groeten!
Haier W 62 N Notebook:
- brander
- wireless
- ingebouwde cam
- 4 usb poorten
- 10/100 mbit netwerkaansluiting
- intel celereon m1,6 ghz
- 60 gb opslagcapaciteit
- 512 mb werkgeheugen
- windows xp
Prijs lag tussen de 550 en 600. Ik wil een goeie latop/notebook hebben, maar niet al te veel aan uit geven. Zelf ben ik voor een werkgeheugen van 1024, maar die blijken al gauw duurder te zijn. Opslagcapaciteit is geen probleem, ik heb nog een externe harde schijf, zou hierdoor 512 werkgeheugen voldoende zijn aangezien, bestanden etc. niet op de notebook terecht komen? Zou dit een goeie aankoop kunnen zijn? Wat is jullie mening? Bedankt alvast!
Groeten!