[Half-Life²] Geslaagd of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muurhond

Inventaris
Lid geworden
23 jun 2001
Wat ik er van vond:

Et einde sloeg echt nergens op. Veels te makkelijk.
Et is ook een te kort spel wat de hype zeker niet waard was. Na Ravenholm werd et al wat leuker, maar et bleef, zelfs op zijn moeilijkst, veels te makkelijk. Ik heb me nooit de pleuris hoeven zoeken om verder te komen. Alles spreek voor zich zo'n beetje. Je hebt geen alternatieve routes om een level te halen, dus je kan maar 1 richting op.

Qua graphics vond ik et een ''mwah''. De karakters zien er erg mooi uit, alleen de textures van de omgevingen laat te wensen over vind ik. Lang niet altijd zo scherp en mooi. De buitenlocaties zijn wel weer erg mooi om te zien.

De guns vind ik goed, vooral die Energygun op et eind. Lekker met je enemy's gooien.

Het geluid en de muziek is echt 1 van de grootste pluspunten van de game vind ik. Die muziek als je in een nieuw level komt; geweldig!

De physics zijn ook cool, maar kende ik al van Max Payne². De animaties zijn ook cool gedaan.

En de AI van de enemy's vond ik matig. Echt slim zijn ze niet, zelfs niet als je em op zijn moeilijkst speelt. Soms komen van die Combine-soldiers een hal uitrennen en sta ik naast de ingang van die hal. Ze zien je niet eens meteen. Ik begin dan maar met schieten, want anders is er ook geen hol aan.

En et verhaal is echt te kort. Ik vind et al jammer dat ik em al uit heb en echt een replay-waarde heeft et spel ook niet. Je hebt immers geen verschillende routes die je kan nemen om een level te halen. Best jammer.

HL2 is voor mij een goed spel. Geen topspel, maar zeker ook geen slecht spel. Ik geef em dan ook een 7.

Nu nog maar ff afwachten wat de mods gaan brengen. :)

Wat screens: (bewust niet de actie laten zien om zo min mogelijk te verklappen)

HL2_1.jpg

HL2_2.jpg

HL2_3.jpg

HL2_4.jpg

HL2_5.jpg

HL2_6.jpg

HL2_7.jpg

De graphics vallen me op sommige punten wat tegen (de grond bijv). Sommige dingen lijken gewoon plat.. maar de mensen en enemy's zijn dan wel weer mooi.

Ach, op mijn videokaart ziet het er toch allemaal hetzelfde uit :p

Best wel raar dat sommige textures in deze tijd nog low-res zijn, zoals bij dat grote groene monster in een rotsige omgeving. De grond bevat platte spleten en je kunt gewoon de pixels aanwijzen :( jammer, had wel wat meer bumpmapping kunnen gebruiken, en grotere texturen, lijkt erop dat dit textuur uitgerekt is.

De 1e patch komt vandaag ook uit.

Et is een patch die de soundbug (stotterend geluid tijdens et spelen) in HL2 verhelpt.

Meer info:
click!

-edit 1-

De patch komt vandaag zo is te lezen op de site. Ze wilden nog wat meer testen. Hij had gisteren moeten komen.

Laatst bewerkt:
Als ze dan ook nog een patch uitbrengen die die lelijke textures vervangt ist spel perfect, ofnie :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan