Half Life 2 loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gousman

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2010
Berichten
53
Hallo mensen,

zoals hier is beschreven had ik al wat rare problemen met mijn spel.

Ik ben er nu alleen denk ik achter wat het probleem is.

Het is dus zo: wanneer ik half life 2 ga spelen, is het processorgebruik nog redelijk normaal. Maar dan schiet het gebruik van 1 processor op eens omhoog tegen de 100% aan. Wanneer het processorgebruik 100% is loopt het spel vast en word het beeld zwart. Het geluid hapert. Als ik op dit moment alt-tab gaat het processorgebruik weer omlaag en Half life 2 gaat weer verder. Dan gebeurt weer hetzelfde, opnieuw en opnieuw, totdat het spel afsluit en ik de error krijg die beschreven is in mijn vorige probleem. Wanneer dit gebeurt is, is soms het beeld een beetje raar, alsof de videokaart het niet meer goed doet. ditzelfde soort beeld (overal pixels die raar doen, stukken beeld dubbel en/of scheef) had ik toen mijn videokaart een paar maanden geleden vast liep (dit is dus een gloednieuwe videokaart :S)

oftewel mijn vraag is: wat denken jullie? is de processor de oorzaak van het probleem dat mijn spel vast loopt, of is het er een gevolg van?

btw ik heb een intel 2 quad core processor(s) met elk 2.44 GHz... lijkt me voldoende om dit oude spelletje mee te spelen, maar op een of andere reden word al het gebruik op 1 processor gedouwd, terwijl de andere processors maar op 20% draaien ofzo.....

Ik hoop dat jullie een beetje snappen wat het probleem is, ik namelijk niet :S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan