half life 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldvinger

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2004
--------------------------------------------------------------------------------

Hallo,

ik heb half life2 gedownload. ik weet alleen niet hoe ik hem moet instaleren want er zit geen setup in.
het spel is 3.24 gig dus ik denk wel dat het hele spel binnen is.

er zit ook een info file in en daar staat als volgt in:

1.Extract the Half Life 2 folder anywhere you want. //
// 2.Create a shortcut of the hl2.exe file. //
// 3.Right click on shortcut and put -steam behind the last //
// quotation mark. //
// 4.Double click on the shortcut and have fun

vooral punt 3 begrijp ik niet want mijn engels is niet al te best.

wie kan me helpen en hoort hier dan geen setupfile bij om het spel te instaleren.

hopelijk kunnen jullie me helpen

Ik denk je al de geinstalleerde versie gedownloadt hebt. Het zal wel een versie zijn die iemand anders al heeft geinstalleerd ofzo. zie je in die map wel het bestand hl2.exe? zo jah, maak er een snelkoppeling van. en bij eigenschappen van de snelkoppeling doe je dit: bij doel zet -steam achter het laatste aanhalingsteken. dan klik je op toepassen en ik denk dat het dan wel lukt, dan kun je het spel wel spelen, maar alleen via de snelkoppeling.

Maar je kunt dit spel beter kopen, het is het wel waard, en de makers zijn er zo lang mee bezig geweest...

he bedankt want het werkt.

en wat betreft wat je zegt dat je beter het spel kan kopen ben ik ook helemaal met je eens.

maar ik download eerst het spel om te kijken of het wel een leuk spel is.
in het verleden kocht ik wel eens een spel die achteraf niks aan bleek te zijn en dan ben je weer €45,- kwijt aan een spel die niet bevalt.

en het grote voordeel van een gekocht spel is dat je ook online kan spelen.

en het is ook eigenlijk diefstal.
maar ik ben me niet van kwaad bewust om het spel eerst te downloaden en dan waarschijnlijk als het spel bevalt alsnog te kopen

Ik weet niet hoe groot het bestand was dat je hebt gedownload, maar het ziet er meer uit als een crack. (volgens mij zelf een waarmee je op internet zou kunnen)

De beste oplossing is inderdaad kopen, want het is een geweldig spel.

Je zegt dat je vaker download om te kijken of een spel de moeite waard is, hier bestaat toch zoiets als een DEMO?!?:eek:

@ goldvinger: ja dat doe ik ook wel eens, want ik heb ook vaak dat ik een spel koop en dat het eigenlijk niet leuk is.

Je zegt dat je vaker download om te kijken of een spel de moeite waard is, hier bestaat toch zoiets als een DEMO?!?
Ja dat is ook wel zo, maar meestal is de demo nog niet helemaal af, dus dan krijg je geen goed beeld van het spel. of komt de demo pas een hele tijd na het uitkomen van het spel...

Geplaatst door Pretender
@ goldvinger: ja dat doe ik ook wel eens, want ik heb ook vaak dat ik een spel koop en dat het eigenlijk niet leuk is.

Ja dat is ook wel zo, maar meestal is de demo nog niet helemaal af, dus dan krijg je geen goed beeld van het spel. of komt de demo pas een hele tijd na het uitkomen van het spel...

precies, ik vind ook dat je geen goed beeld krijgt van een demo.
je kan hooguit zien of het spel redelijk draait op je pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan