Half Life 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hermen Felten

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2007
Hallo, kan iemand mij helpen met dit probleem. Ik heb Half Life 2 gedownload, en in de bijgevoegde kladblok staat dat ik eerst moet unrarren. Gedaan. nu moet ik dmv steamconsole een ´shortcut to hl2.exe´ maken. Ik heb de steamconsole revolution. Maar hoe moet je dat doen?

Wat moet ik veranderen in .bat
Dat tekstdocument?? Ik kan trouwens helemaal geen hl2.exe vinden.
het is trouwens; Steam-buster revolution

Laatst bewerkt:
Typ eens HL2.exe in zoeken. Via start-> zoeken.

Dan komt ie vast wel in beeld.

En inderdaad, je moet het genoemde .txt bestan veranderen in .bat zoals de post al zegt. :thumb:

Hoe moet je dat dan veranderen in .bat. Want als ik het in de naam verander en ik klik er dubbel op. dan opent hij gewoon het kladblok bestand

Welk OS heb, Vista of XP?
Want ik meende dat Vista niet overweg kon met batch (bat) bestanden.

tot nu toe heb ik een nieuwe kladblok gemaakt in de map waar hl2.exe staat (ik heb m gevonden). In die kladblok staat: hl2.exe -steam -game episodic.
Ik heb het bestand maar even starten.bat genoemd.
Heb ik alles goed gedaan of niet? Want zoals ik al zij, ik kan het nog steeds niet spelen.

Dit staat in de bijgevoegde handleiding:
Simply run the Install.exe and click on Install. derr (Or extract the RAR's your self if you dont trust us ;) Make a shortcut to hl2.exe with -steam -console to play

Laatst bewerkt:
Dan heb je alles goed gedaan inderdaad.
Wordt het batch bestand nog steeds met kladblok geopend?

jazeker,

even voor de duidelijkheid het gaat in dit geval over het spel Half Life 2. en niet Episode 1 of 2

als je het bestand opslaat verander je de extentie in .bat en dan opslaan.

De extentie is hetgene dat achter de punt staat. Dus bv hl2.exe de .exe is dan de extentie.

In jou geval moet je dus de .txt veranderen in .bat en dan opslaan. (uit de link die Frisian gaf)

als ik een nieuw kladblok open, dan is de naam: Nieuw - Tekstdocument
daar moet ik dus van maken bv starten.bat. klopt dit?
Als dat klopt heb ik dat gedaan maar dan opent ie em nog steeds niet

Zo zou het moeten kloppen inderdaad.

Maar ik begin te vermoeden dat je toch episode 2 hebt gedownload, want ik vind daarbij inderdaad de instructies die jij erbij hebt. Deze oplossing linkt naar HL2.exe en als je dus de gewone halflife 2 zou hebben, zou dit moeten werken.

Zou je misschien nog eens goed kunnen kijken of je niet perongeluk toch episode 2 hebt?

Weet je nog hoe de rar files heten? Meestal zijn dat afkortingen.

Is het toevallig ongeveer dit: unl-ep2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan