half life "stottert"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zleek

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2001
Berichten
308
Hoi,

Afgelopen week heb ik half life weer eens geinstalleerd. Het probleem is dat het spel blijft vastlopen en dan na enige tijd weer verder gaat. Ik heb al de laatste update van het spel geinstaleerd.

Aan mijn systeem kan het niet liggen:

512 mb geheugen
Geforce4 64 mb MX440
pentium 4 2,0 Ghtz
Windows 2000

Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
 
de laatste volgens mij, heb vorige week nog windows update gedaan...
 
onder welke windows versie speel je hem ikzelf draai onder 98 en hij doet het perfect is het een gebrande cd of een orginele
 
heb je

Heb je een firewall.Zo ja zet hem dan uit.En heb je kazaa altijd aan.
 
het is een orginele cd, misschien ligt het aan de firewall idd, ik zal um eens uitzetten. Kazaa staat altijd uit.
 
Ook met de firewall uit doet ie het niet goed. Ik heb halflife ook al een keer opnieuw geinstalleerd trouwens... Ligt het misschien aan win2000?
 
directx.

Voor de nieuwste versie van directx.Dus directx 9.0 klik hier
Kijk aan de rechter kant en klik op downloaden.
 
Re: directx.

Geplaatst door game-master
Voor de nieuwste versie van directx.Dus directx 9.0 klik hier
Kijk aan de rechter kant en klik op downloaden.

Wordt niet aangeraden als je verder geen problemen hebt met DirectX 8.1. Ik denk dat het eerder met Windows 2000 te maken heeft.
Heb je met andere games geen problemen onder Windows 2000?
 
casper.

Casper heeft gelijk,heb hem net ook gedownload.Krijg je een fout,dat je de pack niet hebt.En dan moet je dat ook alweer,van microsoft downloaden.Je kunt dan beter 8.1`downen En volgens mij ligt het daar niet aan,Want eerst deed het spel het wel.En het spel vraagt direct x 7.5 volgens mij.
 
Ik heb GTA3, die doet het perfect. Ik heb ook een tijdje Midtown Madness2 gehad, die liep ook weleens vast, maar toen had ik nog 98. Dat was trouwens wel een kopie. Kan het aan m'n videokaatrt liggen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan