Half Life2

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeterVeen

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2001
Speel een demo versie van Half Life2 maar kom al niet verder dan don't go to Ravenholm. Heb ervaring met Wolfenstein ea maar waar zie ik iets over het hoofd. Frustrerend.
:(

maak eens een printscreen van waar je vasr zit.
misschien kan ik je helpen.
heb namelijk halflife 2 helemaal uitgespeelt

Heb een printscreen gemaakt in wordpad, hoe krijg ik die nu in dit bericht

het beste is om de printscreen te maken in paint.
maak het plaatje dan net iets kleiner dan 100 kb.
als je hem wil toevoegen aan een bericht ga dan naar onderen scrollen.
daar staat bijlage toevoegen.
als je dat doet wijst de weg zich vanzelf

goldfinger ik kom er even niet uit in paint, zolang niet meer mee gewerkt. ik heb nu geen tijd meer maar kom later wel terug hierop. heb wel een jpeg gemaakt maar die is 158 kb. En giff was groter.
alvast bedankt

sla het plaatje op in j-peg.
dan wordt hij al kleiner.
als hij nog te groot is ga dan in paint naar tabblad afbeelding en dan naar uitrekken en hellen.

met de precentage kan je de afbeelding weer verkleinen

bedankt admin en goldfinger hier de screenshot waarbij ik denk dat rechts naar boven moet waar het licht uitkomt. heb alles geprobeerd; met de vaten omhoog klimmen etc. volgens mij moet ik daar heen.

Bijlagen

• untitled3.jpg
    untitled3.jpg
    77,7 KB · Weergaven: 54
Ik heb dat level ook gespeeld maar zou het zo snel niet weten.
Is het daar waar je met de auto's omhoog moet?
Het is erg moeilijk te zien waar je nu bent.
Plaats anders nog een paar screenies.
Imageshack is daar heel geschikt voor om tijdelijk even een paar jpg's te plaatsen.

ja dat is met die autos omhoog. waar je nu op kijkt zijn verbrande figuren door de stroom. ga bezig met ImageShack. bedankt alvast

ik kan me dit ook niet precies herinderen.
plaats zoals admin zegt nog een paar screenshots.
hopelijk kunnen we je dan verder helpen
want het wordt nog veel leuker en moeilijker

Als ik mij niet vergis moet je in dit gebouw (normaal staat het hier in de brand) een schakelaar omzetten zodat je in een steegje verderop over een hek kan klimmen wat nu nog onder stroom staat.

hoi herrie ben die steeg al doorgegaan en over het hek en daarna over van die planken heel hoog maar ik denk nog steeds dat naar die deur waar je naar kijkt boven de vlammen(zie Screenshot)
bedankt alvast

Bijlagen

• untitled5.jpg
    untitled5.jpg
    84,2 KB · Weergaven: 33
als ik het goed geb:

ga hier rechts af.
je ziet dan als het goed is kranen(een wiel) om het gas af te sluiten.
dan aat het vuur uit en kan je verder

succes, en hoor wel van je of ik het goed had

thanks goldfinger ben naar rechts al gew kraan dicht steeg in over het hek(screenie) naar boven. planken, daarna via draad weer naar beneden. kom dan weer uit waar het vuur brand, :evil:

ben overal geweest maar vind het volgende level niet

sorry screeny niet gelukt nu alsnog

Bijlagen

• untitled6.jpg
    untitled6.jpg
    93,3 KB · Weergaven: 26
Moet je daar niet met een schakelaar een auto omhoog takelen zodat je op die manier door middel van het springen via de auto verder kunt?
Het is al weer zo lang geleden, ik heb geprobeerd het stukje weer te spelen maar werd halverwege een beetje gemolesteerd. :D

dat klopt ja omhoog met een van de twee autos die er hangen. je komt dan op planken die leiden naar een raam; daaronder zitten van die wezens. maar naar binnen gaande zit je weer vast en moet weer terug naar de planken. dan ging ik via een kabel over een schutting weer terug naar de plek waar het vuur brandt.

weet jij waar ik een manual kan inzien aangezien ik een demo versie heb.

thanks

Geplaatst door PeterVeen

weet jij waar ik een manual kan inzien aangezien ik een demo versie heb.
Een hele mooie. :)
Misschien houdt het bij de demo hier ook wel op, ik had daar geen problemen mee met dat gedeelte.

ga kijken bij de walkthroughs die je hebt vermeld. alvast bedankt daarvoor maar ik heb de demo van DVD 10 van computertotaal waar staat dat je een PAAR levels kan spelen. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan