halflife cd werkt niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.

geuky

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2002
heyy mensen, ik heb sinds kort me pc ff gereboot helemaal.....maar als ervaren cs speler was et 1e wat ik op me pc wou installeren natuurlijk halflife.maaaar nu hebbik het probleem dat me cd-rom die cd nie kan lezen...hij zegt niet dat er geen cd inzit, hij zegt alleen dat er nog 650 mb beschikbaar is terwijl gewoon de originele halflife cd erin zit, wie weet hoe dat komt??

cheers geuky

Kan de CD-speler wel andere CD's lezen?

Groetjes,
Bennie

ja bij andere cd's maakt de cd speler geen problemen
cheers

ok.

Ik denk dat je het via uitvoeren kan proberen.

1) doe de cd-in de cd-rom speler.
2)effe 15 sec wachten
3)ga naar start
4)ga naar uitvoeren.
5)kies dan bladeren
6) ga naar de lokatie van de cd-rom en daar wa8t je maximaal 5 minuten, als je erin komt, zoek dan de setup, en dan openen. En kijk effe of hij het wel zo doet.

oke ik ga et proberen, ik laat je et weten of et lukt

hmm hij gaat er gelijk in, alleen geeftie geen bestanden weer?? omdatie denkt dat de cd leeg is, i guess?

Is et een originele cd? Misschien kan je em es in je brander/dvd-speler doen?

het is de orignele cd inderdaad, maar ik heb maar 1 cd -rom dus dat is het probleem:( ik kan et niet in een andere stoppen..

Laat de cd in de cdrom-speler en start de pc opnieuw op. Eenmaal in Windows kijk je of hij nu wel de inhoud weergeeft.

Doe er es een andere (originele) cd in en kijk of hij deze wel pakt.

oke ik heb et geprobeerd met Skipper & Skeeto in het pretpark van me neefje, en die paktie wel gelijk..

Is de HalfLife-cd schoon en krasvrij?

Maak de cd anders ff schoon en probeer nog es.

Heb je misschien een andere pc tot je beschikking waar je de HalfLife-cd op kan proberen?

ik heb de cd ook al op een andere pc geprobeerd en daar wel de cd wel gepakt en kon ik installeren..

Welk besturingsysteem draait daar op?

Doe anders op je WinME-pc ff een volledige Windows Update.

Kopiër de inhoud van de cd is naar de hardeschijf.
En dan van de Harddisk setup.exe uitvoeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan