halflife

Status
Niet open voor verdere reacties.

cort

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Berichten
986
Ik heb thuis een netwerkje gemaakt.Ik heb op beide pc's halflife geinstalleerd plus de nodige patchen.Nu wil ik met zijn zoontje tegen mekaar spelen op het net op eenzelfde server,maar een ven de twee wordt er niet aanvaard omdat de CD-code gelijk is en dus al bestaat.Weet hier iemand raad mee.Ik kan toch moeilijk een tweede spel kopen.

Thanks
 
als je alleen tegen elkaar wilt spelen, moet je een netwerkje aanleggen, en een lokaal spel starten. Dan is een cd-code genoeg. Wil je echter tegelijk over het internet spelen, dan moet je 2 verschillende codes hebben. Dus of een nieuwe kopen of een key-generator...
 
Een key-generator werkt ook niet voor online, alleen voor Singleplayer.
 
hangt ervanaf of die key die de key-generator op het moment gebruikt wordt, anders kan degene die em gekocht heeft niet gebruiken en jij wel :p
 
Geplaatst door Mouze
hangt ervanaf of die key die de key-generator op het moment gebruikt wordt, anders kan degene die em gekocht heeft niet gebruiken en jij wel :p

Lukt tegenwoordig niet meer hoor. Alle keys zijn al in gebruik. Heb et vrij recentelijk nog keer op keer geprobeerd, maar tevergeefs.

Maar ik denk dat de topicstarter et nu wel weet, dus laten we hierover ophouden, voordat et de illegale kant opgaat. ;)
 
dat is een zeer goed idee. Dus de enige oplossing is als je over het internet wilt spelen: een nieuwe cd-key kopen.
 
Kan je die cd-keys dan los kopen? Of bedoel je opnieuw het spel aan te schaffen?
 
daarmee bedoel ik het spel opnieuwe aanschaffen. De goedkoopste is geloof ik rond de €10,- ofzo. Koop geen gebruikte half-life, want de key daarvan kan dus nog steeds gebruikt worden!!!
 
Hoe kan ik dan in LAN-Mode spelen met een router ?

Thanks
 
Vraag gewoon aan vrienden/kennissen of ze er een over hebben, ik heb zelf 8 keys die het doen, kan der wel een mailen :) Als je ff je mail geeft dan doek dat vanavond als ik klaar ben met werken.
 
Geplaatst door Mouze
als je alleen tegen elkaar wilt spelen, moet je een netwerkje aanleggen, en een lokaal spel starten. Dan is een cd-code genoeg. Wil je echter tegelijk over het internet spelen, dan moet je 2 verschillende codes hebben. Dus of een nieuwe kopen of een key-generator...

Als je het zo doet heb je idd maar 1 cdkey nodig, en hoef je niet naar de winkel te rennen om een nieuw spel te kopen.... Als je halflife opstart moet je dus niet internet games kiezen, maar local. Een pc create dan een server, en de ander joint...... piece of cake...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan