Hallo, DELL LATITUDE 610

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjoerd1212

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Ik heb een dell latitude, laatst heb ik hem perongeluk laten vallen. Nu krijg ik geen verbinding meer met het internet. Er staat dat ik de netwerk schakelaar om moet draaien. is waarschijnlijk heel simpel maar ik weet niet waar die schakelaar zit.

Groetjes.

@Mik Zjegger: toen ik vanmiddag keek vond ik ze niet voor de C610/D610, maar vanavond/vanmorgen weer wel... :shocked:

@topic-starter:
De aanduiding Latitude 610 is niet volledig. Het moet C610 óf D610 zijn.

Voor C610: Handleidingen hier
Voor D610: Handleidingen hier

Ik had zelf op dezelfde manier willen reageren als Mik Zjegger gedaan heeft, maar vanwege dat die handleidingen vanmiddag niet beschikbaar waren geef ik je het voordeel van de twijfel... Je snapt zelf ook wel dat in handleidingen staat waar op een computer/laptop alle knopjes en schuifjes zitten, toch?

Tijs.

Laatst bewerkt:
het is een d610 ;)

helaas heb ik het probleem nog niet opgelost. Iemand tips?

groet.

Het lijkt heel simpel te zijn.
Gewoon uit de handleiding op Internet (gedeelte "Wireless Local Area Network "):

Enabling/Disabling the Wireless Network Card
NOTE: If you are unable to connect to a wireless network, ensure that you have all the components for establishing a WLAN (see What You Need to Establish a WLAN Connection), and then verify that your wireless network card is enabled by pressing <Fn><F2>.

You can turn your computer's wireless networking function on and off by pressing the <Fn><F2> key combination.

Oftewel: Geen schuifje maar een toetscombinatie gebruiken: Dat knopje helemaal linksonder je toetsenbord (de Fn-toets dus) i.c.m. de F2 functietoets indrukken.

Met alle respect, maar dit had je zelf ook moeten vinden. Het stond niet in een 'rare' sectie van de handleiding of zo... :shocked:

Tijs.

If you are unable to connect to a wireless network, ensure that you have all the components for establishing a WLAN (see What You Need to Establish a WLAN Connection), and then verify that your wireless network card is enabled by pressing <Fn><F2>.
Bron: Handleiding
Door het vallen van je laptop kan ook de Wlan-kaart zijn losgeschoten e/o stuk gegaan.
off-topic:
@Tijs tegen jou tien vingers getyp haal ik het nooit.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan