• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hallo ik heb een vraagje aan julie

Status
Niet open voor verdere reacties.

steventjevp

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2013
ik zou graag vrijwillig dus niet voor geld voor iemand schemas willen maken met bijv in exel weten jullie voor wie e hoe ik kan begginnen

Ik ben zo vriendelijk geweest om je vraag te verplaatsen van multimedia naar excel.

Hallo Steven
Wil je de volgende keer een iets betere titel aan je vraag geven.
Iedereen heeft een vraagje aan ons.
De titel moet aangeven waarover je vraag gaat
Als iedereen dat doet geeft dat een meerwaarde aan de zoekfunctie.

Ook je vraag zelf is niet duidelijk.
Het is een niets zeggende vraag.
We willen je graag helpen maar hier kunnen we helaas niets mee.
Begin eerst eens te vertellen met wat je al hebt (incl XLS file) en welke problemen je nu tegen komt.

hallo,

ik heb jou vraag gelezen misschien is het mogelijk dat je voor mij een exel bestand maakt betreffende een vereniging. mocht je dit willen doen kan ik je evt bijbehorende bestanden mailen alvast bedankt..

Beste Hans44,

Het is raadzaam om een eigen vraag te beginnen ipv in te breken in iemand anders vraag. Dit is verwarrend voor iedereen.
Lees ook eens de uitleg van popipipo in Post#3 want qua duidelijkheid zijn wij momenteel niets met jouw vraagstelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan