Hallo is dit een goede PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

alphax

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2011
Hallo helpmij, ik zit hier met een probleem.

Ik kan niet kiezen tussen deze computer http://www.wehkamp.nl/computer-tele...er/C31_6FA_F59_739541/?SM=4&AAPP=20&VIEW=LIST en Deze Laptop http://www.wehkamp.nl/computer-tele...24/?PRmin=325&PRmax=2000&F=1,2,5,17&PI=3&SM=4

Welke is Beter? en nog een vraag. Bij de hp computer zie je staan bij Videokaart: Nvidia Geforce GTX 550i maar die kaart is er toch niet of is er een spellings fout? want het moet toch Ti zijn en niet i?. En welke videokaart is beter, die van de Computer of Laptop.

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Met vriendelijke Groet,

Alpha

De 2e kijk ik niet eens naar, het is een acer...:rolleyes: Misschien kan je er beter een laten samenstellen, meestal kom je dan beter/goedkoper uit.

Re

Ik vraag welke PC beter is. En omdat ik het niet zeker weet welke ik moet nemen. En neej een PC samenstellen wil ik niet. Het gaat mij er puur om welke Beter is de PC of de laptop. En ik had een vraag over De videokaart. Waarom staat er 550i en niet Ti? En welke is beter de videokaard van de PC of laptop?

Gr,

Alpha-x

Laatst bewerkt:
De laptop is beter. betere video kaart maar de proccesor van de pc is beter. Ik denk dat je er toch beter een kan samenstellen of naar een andere kan kijke.

Laatst bewerkt:
De laptop is beter. betere video kaart maar de proccesor van de pc is beter. Ik denk dat je er toch beter een kan samenstellen of naar een andere kan kijke.

Bedankt voor je antwoord. Alleen ben ik nog niet helemaal overtuigd. Mensen zeggen mij dat de geforce gtx 550ti beter is dan de geforce 540M. En voor de 3de keer vraag ik. Waarom staat er 550i en niet Ti?

gr,

Alpha

Waarom staat er 550i en niet Ti

Dat moet je aan Wehkamp vragen, niet aan ons.
Hoe moeten wij dat nou weten.....

Voor de rest ben je nu appels met peren aan het vergelijken.
Wat wil je gaan doen?
Gamen?
Dan heb je aan een laptop niks.

Vertel eerst eens wat je bedoelingis, wat je budget is enzovoorts....

Tardis

licht er aan wat de bedoeling is van de pc als het om gamen gaat is de desktop een heel stuk krachtiger

@alphax
mag ik ook de reden weten waarom je niet wilt samenstellen?

Laatst bewerkt:
Wat wil je gaan doen?
Gamen?
Dan heb je aan een laptop niks.

Tardis

dat je op een laptop niet kan gamen is niet waar, ik zou voor de laptop gaan, die is veel beter.

(er wordt hier allemaal onzin verteld hoor, niet naar luisteren (lees niet lezen):p)

@markok
als er al iemand onzin verteld dan ben jij het wel

de laptop beschikt over een 540M mobility kaart daar hebben games van nu niet veel aan
denk aan low game settings dat in tegen stelling tot de GTX550 dat is gewoon een game kaart waar je goed mee kan gamen
en bij het spelen van game's is de videokaart meer van belang dan een processor
een beetje game laptop kost zo 1500 euro
als je er geen verstand van hebt "help" dan liever niet he ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan