halmacpi.dll crash op een systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben op dit moment niet bij mijn eigen computer, dus ik heb niet alle informatie bij de hand.

Ik zou misschien iets kunnen doen als die nieuwe C:\Windows\minidump\112009-22885-01.dmp door WinDbg / Debugging tools for Windows wordt gehaald (zie eerdere instructie hieromtrent), en de uitvoer van het !analyze -v commando hier op het forum wordt gezet.

We zien het wel.

Tijs.

:confused: begin steeds minder zin te krijgen om de pc nog aan te zeten.
hoopelijk is het snel mei dan gaat de hele zooi er uit :p
en stap ik over op de i7 core van intel
tot nu toe nog geen crash zal straks wel weer zijn als ik even me rug draai meestal :shocked:

[...]Ik zou misschien iets kunnen doen als die nieuwe C:\Windows\minidump\112009-22885-01.dmp door WinDbg / Debugging tools for Windows wordt gehaald (zie eerdere instructie hieromtrent), en de uitvoer van het !analyze -v commando hier op het forum wordt gezet.[...]

Tijs.

vraag is nu gesloten is zo hevig gewoorden dat ik maandag andere onderdelen koopt.
in elk geval bedankt voor de moeite.

Ok.

Laat ons nog wel even tzt in deze discussiedraad weten welke onderdelen je vervangen hebt en of dat je probleem inderdaad verholpen heeft.

Tijs.

Hoi !

Ben ook geinteresseerd hoe dit afloopt !

Greetz,

Harry.

welke is heel simpel alles gaat er uit woord dan geheel op nieuw opgebouwd.

voeding , moederbord ,geheugen ,cpu , beeldkaart 2x in crossfire of sli ben daar nog niet uit maar bijde kan.
in elk geval stap ik totaal af van nvidia chipsets , en amd cpu's dat spul is mij te brak

mobo woor zo wie zo de Asus Rampage II GENE dit is een micro atx met crossfire ,sli mogelijkheid.

Laatst bewerkt:
de oorzaak was een dekbed van stof wat zeer vreemd is.
pc had ik nog geen 3maanden geleden helemaal met hoge druk lucht schoon gespoten.
draai na opnieuw een Grote schoonmaak beurt als van ouds.
geen crash meer met vage foutmeldingen.

misschien heeft iemand later hier nog iets aan.
wat mij betreft is het opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan