halo 2: al uit of moet ie nog uitkomen op pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
2.541
sommigen zeggen dat hij al maanden uit is op pc en anderen zeggen van niet:confused: is hij nu al uit of moet ik nog steeds wachten en hoelang nog?
 
Hij is nog alleen op de Xbox.

HALO 2 zal 'ooit' wel op de pc komen, maar halo1 was ook heel laat. :(

Lijkt me vette game trouwens.
 
Degene die zeggen dat Halo 2 al uit is op de PC kletsen maar raak.

Waneer Halo 2 op de PC uitkomt is mij een raadsel, microsoft heeft er niks over bekend gemaakt. Wie weet komt die over een jaar pas uit net als wat ze met Halo 1 hebben gedaan.
 
jah, heb nu halo1 op pc(gedownload:p) en kan er zelfs mee online:d:d:d
 
halo 1 kwam pas 2 jaar later voor pc uit
dus ik denk dat je de eerste tijd niet halo 2 kunt verwachten op de pc
 
Geplaatst door skelle
jah, heb nu halo1 op pc(gedownload:p) en kan er zelfs mee online:d:d:d

jah dat heb ik ook gedaan en speel geregeld online :D

als Halo 2 uitkomt ga ik heb ook kopen want halo 1 was ook wel vet :D
 
heb wel enkele vraagjes over online: als ik zelf server ben(wat ik meestal doe) waar kan ik dan zien hoeveel pings ik heb? kan dit trouwens verschillen als er meer of minder spelers opzitten? de upload en download, zal die meer zijn als ik zelf server ben? wat ook raar is, als ik tegen een vriend wil spelen(dus ook over internet) en ik ben server, dan ziet ie mijn naam niet staan:confused: het is wel zo dat op dat moment er geen enkele andere speler op mijn server kwam, kan het zijn dat een server maken niet altijd werkt en dat ie dan soms niet in de lijst weergegeven wordt? die lijst geeft tog normaal alle servertjes weer van over de hele wereld. als we dan proberen dezelfde server te joinen, dan blijkt het dat geen een van de twee dezelfde lijst vint:s. oja, voor ik het vergeet: direct ip werkt ook niet, hij wou mijn ip adres invoeren, maar zijn computer zei dat hij het ip adres niet kon vinden:confused:
 
ik heb ergens in een bericht ook in deze sectie hierover gelezen: ik woon in belgie(marke) stel mijn vriend die ook in marke woont wil tegen mij spelen, er zou dus normaal zeer weinig tot geen ping zijn(we hebben allebei telenet en kunnen downloaden aan 4 mbit/seconde en uploaden aan 192 kbit/seconde, als er nu iemand vanuit amerika tegen mij wil spelen, dan zou er dus een heel hoge ping moeten zijn. kortom: aan mijn pings kan ik dus niets veranderen, of vergis ik mij, oja, binnenkort hoop ik mijn router in gang te krijgen, zal dit dan beteren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan