halo 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

JiJeWoW

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2007
hallo,

ik ben van plan om een halo filmpje te maken met mijn mooiste acties etc.
ik weet echter niet hoe ik vanuit de site van bungie.net de fileshare clips naar mijn computer moet downloaden. Er staat wel een schermpje met downloaden maar daar kun je niet op klikken. Heeft iemand tips voor mij?

alvast bedankt

Tuurlijk heb ik tips voor je ^^.

de filmpjes op de website van Bungie.Net zijn eigenlijk geen filmpjes.
HUJ!...kijk niet zo stom... wat downloaden betekent is dat je het download naar je XBOX 360 als je dan weer inlogt op je XBOX 360 dan download hij het gene wat je hebt geselecteerd.

De "filmpjes" van halo 3 zijn enkel bewegingen die m.b.v. de map zelf het afspeelt.
DUS in andere woorden. hij registreert alle stappen en dingen die je doet en dat loopt hij weer door.

Dus hoe dan?
koop een TV-in kaart op je pc en sluit daar je xbox 360 aan en neem het op op je pc ^^ dat is de enige manier.

bedankt man, maar dat gaat me toch iets te moeilijk worden eigenlijk en zo goed ben ik nou ook weer niet :rolleyes:

Tuurlijk heb ik tips voor je ^^.

de filmpjes op de website van Bungie.Net zijn eigenlijk geen filmpjes.
HUJ!...kijk niet zo stom... wat downloaden betekent is dat je het download naar je XBOX 360 als je dan weer inlogt op je XBOX 360 dan download hij het gene wat je hebt geselecteerd.

De "filmpjes" van halo 3 zijn enkel bewegingen die m.b.v. de map zelf het afspeelt.
DUS in andere woorden. hij registreert alle stappen en dingen die je doet en dat loopt hij weer door.

Dus hoe dan?
koop een TV-in kaart op je pc en sluit daar je xbox 360 aan en neem het op op je pc ^^ dat is de enige manier.

laats is er een update en nu werkt het ik kan nu zelf ook gwn downloaden... en dan gwn beetje aanpassen etc..

MVG, GraaffDe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan