halo ---> alweer...

Status
Niet open voor verdere reacties.

tom bouwt

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2008
Berichten
333
ik heb een spel halo,..
een tijdje geleden is hij eraf gegooit door opruiming en nu heb ik heb er opnieuw opgezet--> gedownloade versie :eek:

bij het opstarten krijg ik een melding dat ik een map mis,...:eek:
maar die is er wel

kan iemand helpen..:D
 
re

Als je het spel dan begint, komt er dan zo'n lamp die heen en weer rolt?
ALs dat zo is moet je op bladeren klikken. En dan de map die hij zoekt aanklikken.
Dit moet de oplossing zijn
 
nopes

nee als ik opstart krijg ik ongeveer 0.50 sec in het groot HALO te zien ( das normaal) dan laat hij weer mijn bauero blad zien het die error
 
re

Heb je misschien de map die hij zoekt, niet perongeluk verplaatst naar een andere map.
 
nee

nee ook niet ik ga gewoon naar deze computer c schijf en zo dan krijg ik alles te zien dan klik ik op MAPS waar alles in staat en daar staat hij wel dus dat spel is beetje raar
 
re

Misschien het spel opnieuw instaleren, de oorzaak kan ook zijn dat de map Leeg is!
Dan is het wel duidelijk dat hij het spel niet laat
Kijk maar ff in de map
 
ook niet

hij is niet leeg want erstaat achter dat hij 13.207 kb is
het systeem geeft ook aan dat hij ''corrupted'' is ik kijk anders even of je ergens kan downloaden
 
P.s

ik kan er niet in kijken want het is een .map bestand die het spel wel kan maar pc niet kan openen

en opnieuw instaleren wil niet want die dowload heeft iets niet weg gelaten het instaleren van de game --> is ook niet nodig je kan die spelen zonder instalatie ,....---crack---...,
 
zonder installeren spelen lijkt me heel erg onwaarschijnlijk.

Meestal is het zo dat je het crack bestand na installatie in de map moet zetten van het spel.
 
ja wel

ja echt wel
ik speelde het sple zonder instaleren
daarna deed hij het niet meer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan