halo combat evolution

Status
Niet open voor verdere reacties.

bas steenkamp

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2007
ik heb halo 1 gedownload maar nou kan ik deze niet online spelen als ik dat probeer zegt hij dat ik een handmatige update erover moet zetten en dan staat er een internet site waar ik deze zou kunnen halen maar deze site bestaat niet meer heeft iemand een tip dan zou ik deze graag krijgen. in de gedownloade map staat wel een update maar deze pakt hij niet.

bij voorbaat dank
mvg. bas steenkamp

Laatst bewerkt:
Bij halo heb je een geldige cdkey nodig om online te kunnen spelen. Als jij het spel gedownload hebt werkt dit dus niet. Zelfs als je hem update. Dus je kunt alleen singleplayer kunnen doen.

Bij halo heb je een geldige cdkey nodig om online te kunnen spelen. Als jij het spel gedownload hebt werkt dit dus niet. Zelfs als je hem update. Dus je kunt alleen singleplayer kunnen doen.

ik heb eem cd key erbij maar waar kan ik die invoeren dan

Is dit een geldige key, heb je betaald voor het spel? Zo niet, zelfde probleem, met een illegale key gaat het niet lukken.

als je hem gedownload hebt zul je geen geldige cdkey hebben. Maargoed. Invoeren kan dacht ik als je voor het eerst online gaat of het spel opstart. Weet ik niet zeker meer aangezien het tijdje geleden is dat ik dat spel gespeeld heb:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan