Halo doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

g4m3v3rsl44fd

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2009
Hallo,

De laatste keer dat ik halo speelde deed hij het perfect, maar ik wou hem een paar dagen gelede spelen alleen toen deed hij het niet meer.
Als ik hem opstart laat hij het begin scherm zien en dan gaat ie terug naar het bureaublad en is er een schermpje en daar staat in gatering exception data...
en dan sluit hij halo af en staat er dat halo een error heeft gehad als ik hem dan opnieuw start vraagt hij eerst of ik in safe mode wil spelen en zelfs als ik dat doe doet hij precies hetzelfde als ik vertelde, ik hoop dat iemand mij kan helpen.

groetjes daniel

hoi

daniel...

ik heb het zelfde probleem en flink lopen zoeken naar antwoorden.
ergens heb ik gelezen dat het aan internet explorer 8 ligt of aan de updates hiervan.
Ik heb zelf nog niet geprobeerd om IE 8 te verwijderen cq te vervangen door een vorige editie.
Ik ga dit nog proberen. Ik vind deze oplossing nogal cru moet ik zeggen...maar goed voor halo heb ik dit wel over...

groetjes snake...

op het moment dat halo het niet deed gebruikte ik google chrome en had ik ie7 op me com staan dus denk dat het aan iets anders lag, maarja veel succes

hoi

ik heb nu ie 8 verwijderd en ben probleemloos halo aan het spelen...ik denk dat het dan wellicht een beveiligingsupdate is geweest die jij dan ook hebt op ie7.
Verder zou ik het echt niet meer weten.
Als ik klaar ben met halo dan gaat ie8 weer terug erop. Al moet ik wel zeggen dat ie8 zijn mankementen heeft(spontaan vastlopen e.d.)
Maar hoe dan ook...mij heeft het verwijderen van ie8 in ieder geval geholpen.

gebruik anders opera, google chrome of firefox die zijn veel sneller beter en handiger dan ie7 of 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan