halo lan werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ozzyfan

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2006
hello

ik heb net halo gekocht en ik wou een LAN spel doen maar als ik er bij wil komen
dan staat er steeds YOUR CD-KEY IS INVALID wat betekend dat

vast bedankt:thumb:

Dat betekend dat je een ongeldige serienummer hebt ingetoetst.
Of dat iemand anders al een spel met jouw serienummer heeft gebruikt.
Of dat je toch geen legale kopie hebt.

Is het een versie die in de winkel gekocht is? Dan naar de winkel terug en vermelden wat het probleem is.

Ja, da's inderdaad heel vreemd.
Maar de letterlijke vertaling is toch echt dat je een ongeldig serienummer hebt.
Dan kan Ozzy twintig keer "Bark at the Moon" zingen, het betekend het toch echt :D

die cd key- invalid komt alleen als ik met me broertje lan wil spelen
bij de andere multiplayer dingen komt die fout nie

Ik heb echt geen idee.
Neem eens contact op met de producent van het spel.
Er is vast een website met updates en faq.

ik heb net opnieuw geinstalleerd
maar k nog steeds de zelfde fout:( :(

Dan zou dat het probleem kunnen zijn. Je hebt dan voor beide pc's een andere serial nodig. Wellicht staat dat ook in de handleiding of op de site van de makers van het spel

ik kon niks vinden in de handleiding dus ik zat even op internet te kijken en ik vond een site waar heel veel serial nummers opstaan ik heb er 1 gedownload en dan ,, wat moet ik er mee doen??

en wat zijn die dedicated servers??

zie ik ook heel veel van staan maar k weet niet wat is:confused:

oke mensen

ik heb het al opgelost

iedereen bedankt voor zijn opmerking:thumb:

Wanneer je nu ook nog even verteld HOE je het hebt opgelost, heeft iedereen er wat aan.

ik heb op een site wat key codes gevonden en toen halo op nieuw installeren en toen die code in gevoert en toen deed hij het

ik ken Halo alleen van naam maar neem aan dat ze een " punkbuster" of anticheat programma hebben als je online wilt spelen, met een gejate code kun je dus Alleen lan spelen en dat is ook het ENIGE wat je er mee moet doen, online servers willen nog wel eens ipchecks doen met foute serials en je dan doorgeven aan de ontwikkelaar, bij een volgende serverupdate kun je dan ipgewijs geboot worden voor het leven !!! (althans dat deed men bij RTCW wel ;) )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan