Halo trial/full/ce

Status
Niet open voor verdere reacties.

dongod

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
hoi,
Ik heb de full version van halo en ik heb de trial (omdat mijn vriend geen full heeft anders kan ik niet met hem spelen) en overal is altijd lag enzo dus dan maak ik eigen server dan gaat ie in mijn game maar dan komt er te staan unble to join game:shocked:
Toen ging hij een server maken kon ik er ook niet in:confused:
Ook op halo full version en halo CE (Costum edition) werken mijn games niet:(
heeft iemand een idee hoe het weer gaat werken :)
Alvast bedankt:D

Zitten jullie in 1 huis of ver van elkaar? en maak je een eigen server van LAN of internet?:)

Nou mijn vriend woont in vlaardingen, en vanaf daar komt dat er dus te staan en ik maak verbinding met internet, ik heb ook wel is met lan geprobeerd werkt ook niet echt.:(
Maar goed ik heb ook ooit met me broer proberen te spelen hij kan ook niet in mijn servers maar ik wel in de zijne:confused:

Volgens mij ligt LAN wat anders, want ik kan ook niet LAN maar wel internet, maar komt je vriend niet in je server? want anders heb je nog de optie direct ip die werkt meestal wel:)

Bedankt voor de reacties he,
Ik heb 2 vragen, als je dat direct ip doet zouden er dan ook andere in de server kunnen komen want we willen graag een clan beginnen met mensen die we dus kunnen testen enzo, en dat kan niet in andere servers is niet zo handig.
me tweede vraag is hoe werkt dat direct ip dan gewoon zijn ip ofzo invullen?
Alvast bedankt:thumb:

Wanneer je ene Internet server hebt dan zie je tijdens dat proces je ip adress al geef je die door kunnen mensen via het direct ip optie jou ip adres invoeren waarna ze direct in je server hoppen:D

he bedankt ik heb het geprobeerd maar nog steeds unable to join game :(
heb je nog andere ideen?:rolleyes:

Misschien kan je Hamachi downloaden en allebei in een Hamachi server Halo spelen.Zo is het mij iedergeval wel gelukt met een buddy uit de VS.

ojo daar had ik niet aan gedacht:)
bedankt maar dan moeten andere dus ook hamachi hebben om in mijn server te komen :confused:
maar tog bedankt:thumb:

ojo daar had ik niet aan gedacht:)
bedankt maar dan moeten andere dus ook hamachi hebben om in mijn server te komen :confused:
maar tog bedankt:thumb:
Mijn is geleerd dat je beide Hamachi moet hebben en dan samen joinen in één Hamachi server. Daarna moet beide Halo starten en naar multiplayer gaan en dan private server dacht ik (weet ik niet zeker)

bedankt maar we hebben het geprobeerd nu komt er niet te staan unable to join game nu staat er unable to join the game server :eek:
heb je nog iets anders??:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan