Halo Trial Probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter corky
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

corky

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2008
Beste Mensen

Ik heb sinds kort halo trial en wou een spel aanmaken alleen krijgen mijn vrienden steeds unable to connect ik heb de porten 80 2302 2303 al opengezet maar nog steeds niks
weten jullie hoe ik dit kan veranderen ?

Groetjes Corky

bij welke internet provider zit je? sommige providers blokkeren zo'n signalen vaak (vooral providers die met een datalimiet werken)

en om een server te hosten bij een halo trial: niet echt aan te raden. beter gebruik je Halo Custom Edition, met deze kan je trouwens ook nog eens eigen maps gebruiken ^^. (overal op het internet verkrijgbaar, zowel legaal als minder legaal.

Laatst bewerkt:
het beste wat je kan doen is even bellen naar je provider, en vragen hoe je kan zorgen dat andere computers toch zo kunnen spelen op je server.

Extra: bijna alle providers gaan ervan uit dat wij (particulieren) geen servers hebben, en dat het dus ook niet nodig is om het mogelijk te maken dat andere particulieren kunnen connecteren naar onze computers. dit zorgt dus voor dit soort problemen.
Oplossingen zijn dus: eventjes bellen naar je provider helpdesk en hopen dat zij er iets aan kunnen doen, ofwel kan je overstappen naar een abonnement voor bedrijven (hiervoor heb je meestal wel een ondernemingsnummer of BTW-nummer nodig (die 2 nummers noemen zo in België, het kan dus zijn dat dit in Nederland anders noemt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan