ipad mini 2 zonder code

HansP3

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Hallo,
Ik heb 3 Ipads mini 2 kunnen kopen (biedingssite), echter hier zat geen inlog codes bij.
De oude eigenaar is niet te achterhalen.
Is er een mogelijkheid om deze te ontgrendelen?
de standaard dingen om te resetten heeft geen effect hij blijft een code vragen.
Misschien wil iemand mij hiermee helpen tegen kleine vergoeding?
gr
Hans

als die aan een icloud account is gekoppeld kun je het vergeten. In het geval van diefstal heeft de dief niks aan het apparaat. Dus dit hebben ze onmogelijk gemaakt.

Volgens mij is er wel een mogelijkheid via een zakelijke afdeling van je lokale Apple winkel. Probeer het daar eens. Neem vooral de aankoopbon mee.

In andere gevallen mag ik hopen dat je ze nog retour kunt sturen.

Ok, leuk dat je op Rogers reageert, maar ondertussen heb je ook al een paar andere tips gekregen. Ook díe helpers willen graag weten of je daar wat aan hebt (gehad)!

De Ipads mini 2 zijn al wat ouder type ik dacht 2013
die code kun je alleen terughalen op de computer, maar dan moet je wel een paar dingen van Apple erop hebben staan, zoals iTunes of Finder gaat dan alleen met de herstelmodus,is een beetje werk maar zal best wel lukken :cool:

@HansP3 ik vraag me af je je überhaupt iets van Apple op je Computer hebt staan?
Je hebt wel een Apple Account nodig anders kun je het vergeten

Johannes1956, je kunt gewoon met een ongeregistreerde iPad/iPhone beginnen zonder Apple account. Als eerste moet je wel een account aanmaken, maar dat kan dus op het laatste moment.

Terug
Bovenaan Onderaan