Halo vloeiend lopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Halo, heeft het nu om het spel HALO vloeiend te laten lopen, nut als het moet draaien op:

AMD 2000+ Athlon
G-Force 5200
384 (sdram:p )

?

Hoi,

Op mijn systeem (zie specs) houd hij een beetje in tijdens de drukke acties (binnen locaties).
Op buiten lokaties draait hij goed.

Denk dat je 'm een beetje "terug" moet vinken.

Grtz.

Heb um hier lopen op een P4 met 256 Mb intern en een 64 Mb Geforce kaart. Loopt als een speer zowel binnen als buiten en op resolutie 1024x768. Bij 1152x864 begint ie wel af en toe wat te steunen en te kreunen....

Remy

Geplaatst door Remy
Heb um hier lopen op een P4 met 256 Mb intern en een 64 Mb Geforce kaart. Loopt als een speer zowel binnen als buiten en op resolutie 1024x768. Bij 1152x864 begint ie wel af en toe wat te steunen en te kreunen....

Remy
Dat lees ik wel meer en ik geloof je...........

Maar ik heb best wel een redelijk snel systeempje al is het anderhalf jaar oud maar zou het kunnen zijn dat mijn TFT scherm (17", B-merk, 1,5 jaar oud) het niet meer zo goed bijhoud,........ik bedoel het renderen van de nieuwste spellen?

Grtz.

omdat.

Omdat ik hem eerst best schokkerig vond lopen, toen ik hem installeerde, maar misschien lag het aan mijn virusscanner...

funzip.

ja mar funzip jij hebt een amd athlon 2400, en 233 mhz, ik heb een amd athlon 2000+ Jij zegt hij loopt bij jouw al niet vloeiend laat staan bij een 2000...:)

Ik denk dat de belichtingseffecten het grootste probleem zijn, net als in Deus Ex 2. Je kan ze uitschakelen door in het Options menu "specular lighting" te disablen:

halo_gameplay.png

Iets meer daarover hier, even na het midden van de pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan