hamachi gtaIV

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkspank

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2009
hallo,

als ik gta aan het spelen ben en ik kies de optie multiplayer en maak ik een mach.
ik en mijn vriend hebben allebij hamachi aanstaan en zitten in het zelfde hamachi netwerk.
als mijn vriend mij probeerd te joinen dan vind hij mijn server en dan gaat hij laden alleen op het moment dat hij laad stop hij ook weer met laden na ongeveer 10 seconden. dit gebeurd altijd als ik mijn vriend wil joinen of andersom. zelfs al ik alles met firewall uit heb staan.

wat misschien een probleem is is dat mijn utorrent poorten niet open staan en die krijg ik ook niet open. wat ik gedaan heb is mijn pc aangesloten direct op de adsl zodat de router niets zou blokkeren en mijn firewall heb ik uitgezet.

nogsteeds zijn de poorten niet open en ik kan ook niemand joinen met hamachi (maakt niet uit wie of welk spel bijv. cod4 gta4 ut3)

kan iemand me helpen de poorten open te krijgen/hamachi te laten werken?

poorten open zetten kun je doen door je router op portforward.com te zoeken en de instructies dus bij de game horen te volgen.

dat hamachi probleem heb ik ook. als ik een kameraad van mij ping via hamachi dan lukt het wel. doet hij dat naar mij via hamachi dan krijgt hij timeouts ook al we allebei de firewall uit hebben. ik heb zelf ook nog geen oplossing gevonden.

kunnen jullie elkaar wel pingen via hamachi?

volgens mij kan ik hem wel pingen.

als ik hem ping komt er een klein zwart cmd venstertje te staan en dan is hij geloof ik aan het pingen tog?

als er staat dat je antwoord hebt en dat er 4 paketten verzonden en ontvangen zijn dan is het goed.

maar jij moet je kameraad kunnen pingen maar hij jou ook.

als er staat dat je antwoord hebt en dat er 4 paketten verzonden en ontvangen zijn dan is het goed.

maar jij moet je kameraad kunnen pingen maar hij jou ook.

ik heb met hamachi geprobeerd te spelen, we gingen in dezelfde server en pingde elkaar maar dit keer deed hij het weer niet en wat ik ook zo raar vind is dat ik mijn poorten gewoon niet open krijg , ik heb de router geforward, (misschien niet nodig want mijn poorten waren ook dicht toen ik mijn mobiel als modum gebruike of mijn pc met kabel direct op de adsl aansloot waren de poorten ook dicht) mijn virusscanner er af gehaald en alles in dit --> http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=408058 topic gevolgd maar nog steeds geen resultaat :(

welke poort heb je precies geforward dan?

als je 50005 hebt geforward/geopend dan helpt dat idd niet nee want 50005 is voor utorrent en utorrent heeft niks met hamachi of gta4 te maken :P

en jullie kunnen elkaar wel pingen? dus hij kon jou ook pingen zonder dat er paketten verloren gingen?

als het pingen al niet lukt dan kun je gta vergeten. wss blokkeerd een firewall o.i.d. je hamachi. ik zou hamachi toevoegen in uitzonderingen in je windows firewall en dan de windows firewall uitschakelen. vervolgens ook even kijken of je nog andere firewalls hebt mss dat je virusscanner het blokkeerd?

virusscanner+firewall is er af,

uitzondering is toegevoegd

pingen lukt nu wel

we zien elkaars server wel maar we komen we niet in :confused:

port is niet geforward want het lukt niet, ik heb alles geprobeerd

als het pingen al niet lukt dan kun je gta vergeten. wss blokkeerd een firewall o.i.d. je hamachi. ik zou hamachi toevoegen in uitzonderingen in je windows firewall en dan de windows firewall uitschakelen. vervolgens ook even kijken of je nog andere firewalls hebt mss dat je virusscanner het blokkeerd?

wat raar is is dat ik nu windows 7 heb en die is clean en zonder virusscanner, ik heb toen mijn pc direct aangesloten zonder de router er bij te betrekken en ook nog de windows firewall + windows defender uitgezet. maar tog lukt het niet met hamachi. enig idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan