handen in het haar

Status
Niet open voor verdere reacties.

acikgoz

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2008
Berichten
10
Geachte leden,

Een paar dagen geleden kreeg ik een blauw scherm in vista ultimate, het probleem bleef komen waardoor of de computer vastliep of ik kreeg een blauw scherm. Hierop probeerde ik vista opnieuw te installeren maar tevergeefs want ik krijg dezelfde problemen. of hij loopt vast of ik krijg een blauw scherm. De teksten zijn iedere keer anders, soms staat er irql not less or equal, soms pfn list corrupt en soms bad pool caller. Toen vista er nog op stond had ie een foutopsporing uitgevoerd en daarin stond dat of voeding, of moederbord of processor defect kon zijn. Nou weet ik niet of het softwarematig is of hardwarematig.
Ik ben zelf geen leek maar dit gaat mij te ver.
Is er iemand die soortgelijke problemen heeft gehad?

MEt vriendelijke groet

Mustafa
 
Ik zou deze vraag eens stellen op het hardware topic, aan je errors te zien denk ik ook dat het iets met hardware te maken heeft maar ben helemaal niet zeker. want als je nog altijd die errors hebt nadat je herinstalleerd heb is niet normaal. In zo'n geval was het bij mij een productiefout en heb mijn laptop moeten terugsturen...
Bel ook eens naar waar je pc vandaan komt: Hp, acer, Medion ...
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt toch echt in alles op een driver fout...

Hoe probeer je Vista opnieuw te installeren??
 
met de handen in het haar

De pc is niet nieuw, ik heb hem 3 maanden geleden van iemand gekocht. Al die tijd deed de pc het heel goed, en de componenten erin zijn niet de minste
kingston hyper x geheugen op 1066
q6600 porcessor
GigaByte EP35-DS3P
super koeler erin de cpu temp komt niet boven de 25 graden uit
160 gb sata en 400 gb sate in een antec performance one p180
Zalman ZM600-HP voeding erin
een simpele pci e videokaart.

Een van deze dingen zal dan defect moeten zijn maar welke?