handige tuner software nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Renorax

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2003
ik zou graag wat progies wilen die mijn performence een beetje boosten maar zonder risico dat ik mijn comp mol. dus als iemand een paar progies heeft zou dat heel mooi zijn. alvast bedankt:thumb:

Programma's tunen zelden met goed gevolg. Je kunt wat overtollige programma's uitschakelen en wat kleine aanpassingen doorvoeren, maar dan ben je er wel. Verwacht geen snellere PC. Daarvoor zijn andere dingen nodig.

Wat voor PC (specificaties) heb je?

nou ik heb een amd k7 prosessor 600 mhz geforce3 ti200 en 384 ram k zoek niet iets om bijv spelen beter te spelen maar bijvoorbeeld internet om een pag sneller laden of iets sneller opstarten niet iets drastish of zo

een internetpagina laadt zo snel als de langzaamste verbinding toestaat, daar is weinig aan te veranderen.

oke dus er is er iets op je comp iets sneller te maken of is niet

Je kunt wat overbodige dingen uitschakelen die b.v. het opstarten van Internet Explorer iets vertragen (spash screen uitschakelen). Zo zijn er nog wel een aantal kleine dingen die je kunt doen. Mijn mening is echter dat de winst de moeite niet waard is.

E.e.a is ook afhankelijk van je Windowsversie.

Geplaatst door Tiborv
een internetpagina laadt zo snel als de langzaamste verbinding toestaat, daar is weinig aan te veranderen.
sorry hoor, maar ik gebruik adshield en die blokt alle banners e.d. die ik niet wil zien, als ik die uitschakel laadt een pagina merkelijk trager ... maar idd, wonderen hoef je er niet van te verwachten.

Ik zeg ook niet dat er niets aan te doen is, maar de verschillen zijn klein. Als je een snelle verbinding hebt merk je dat al bijna niet meer. Daarbij komt dat die programma's wel systeembronnen gebruiken, daar ga ik veel zuiniger mee om.

ik snap dat je geen wonderen moet verwachten maar ik bedoelde gewoon iets als ad aware en bootvis

Ad-aware ruimt alleen de Spyware op, het tuned niets.;)
Je kan hoogstens wat register tweaks proberen, maar dan moet je wel weten waar je mee bezig bent.

Echt duidelijke snelheidswinst haal je hier ook niet mee.

Geplaatst door Tiborv
Ik zeg ook niet dat er niets aan te doen is, maar de verschillen zijn klein. Als je een snelle verbinding hebt merk je dat al bijna niet meer. Daarbij komt dat die programma's wel systeembronnen gebruiken, daar ga ik veel zuiniger mee om.
ik merk iig niet of adshield meedraait of niet ... met uitzondering van het rustige beeld zonder al dat geflikker van reclame etc ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan