handleiding GoLive

• Onderwerp starter Onderwerp starter ovee
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ovee

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2002
Wie kan mij helpen aan een Nederlandse handleiding van het programma Adobe GoLive 5.0 of 6.0 of waar ik het kan downloaden?

Onne

Bedankt voor jouw reactie.
Alleen vraag ik mij af of jij deze oplossingen ook heb bekeken.
Voordat ik deze vraag stelde aan helpmij heb ik natuurlijk ook op Google gezocht. Alleen productinfo gevonden en mogelijkheden om het te kopen.
Maar ik zoek een een handleiding om met GoLive te
kunnen werken. Daarom deze vraag.
Sorry dat ik het zeg maar dit is wel een goedkoop antwoord.
Dus als je weldegelijk een site vind met een beschrijving hoe je moet werken mer GoLive dan hoor ik dat graag.

Bij Google kon ik tenminste niets vinden

Onne

Geplaatst door ovee
Sorry dat ik het zeg maar dit is wel een goedkoop antwoord.
[offtopic] Een "goedkoop" antwoord krijg je over het algemeen als je niet duidelijk bent in je vraagstelling. Als je er even bij had gezet, dat je reeds op google oid had gezocht, had je dat antwoord niet gekregen

[ontopic] Bij mijn weten krijg je bij dit soort stevige programma's toch over het algemeen een duidelijke handleiding. Jij blijkbaar niet dus, of heb je een illegale versie?

Ik heb geen goed link voor je gevonden, een boek kopen is ook geen optie?

GoLive handleiding

Oké ik had dat misschien eerst moeten zeggen.
maar het lijkt mij logisch dat je eerst op internet zoekt voordat je de vraag stelt bij Helpmij. Tenminste ik doe dat wel. Misschien heb jij ervaringen met andere mensen.

Ik heb geen illegale versie van GoLive maar ook geen gekochte.
Ik heb de Trialversie van Adobe gedownload. Die mag ik 30 dagen uit proberen.
Alleen wordt er geen handleiding bij gedaan. Ik wil graag binnen die 30 dagen leren omgaan met GoLive, voordat ik het product koop.
Daarom mijn vraag aan jou. Je zei in jouw reactie dat je misschien een ander antwoord had gegeven als je geweten had dat ik al bij Google heb gezocht.
Mag ik weten wat voor antwoord dat is?
Weet jij dan een oplossing voor mij?

Groetjes Onne

had je dat antwoord niet gekregen

Ik verwees daarmee naar het antwoord van seeburg100.

Zoals reeds erder gezegd: ik heb geen link voor je gevonden, even wachten dus op een ander.

sorry onne maar ik moet je de handleiding van golive schuldig blijven, ik heb zo,n beetje alle zoekmachine,s doorgezocht,maar niet een nederlandse handleiding kunnen vinden:( misschien moet je het eens anders proberen,vragen op marktplaats,oid. of misschien komt hier nog wel iemand die het verlossende woord voor je hebt?[offtopic] ik vond jouw antwoord ook wel een beetje vreemd,je moet er van uitgaan dat hier ook mensen op helpmij komen, die nog nooit van google of welke zoekmachine dan ook gehoord hebben!en ik kan dan niet weten, als jij dat niet aangeef, waar je zoal gezocht had? ik was dus ook niet de enige die het een vreemde opmerking vond! headout dus ook![offtopic]
ik wens je verder nog veel succes! misschien ook eens op een ander manier zoeken, of vragen op marktplaats oid !:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan