Handleiding.

Status
Niet open voor verdere reacties.

zostpegel

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2006
Haloo allemaal. Eerst even een ieder een goed nieuwjaar toe gewenst! Ik heb sinds kort een videorecorder Samsung SX-3230. Weet iemand hoe ik aan de handleiding hiervoor kan komen? Ik kan het nergens vinden...:confused:

Is zo 1 2 3 niet te vinden.
Als je eens naar de winkel gaat waar je hem gekocht hebt, die hebben vast wel een kopie hiervan.
Dat heet service.

Is zo 1 2 3 niet te vinden.
Als je eens naar de winkel gaat waar je hem gekocht hebt, die hebben vast wel een kopie hiervan.
Dat heet service.

Ik heb deze recoder van iemand gekregen en die heeft de handleiding niet meer, helaas:confused: Maar bedankt voor de suggestie.

Het lijkt er op dat Harry zijn snor gedrukt heeft...:confused:
Iemand anders nog een goed idee?

Hoi !

Harry drukt z'n snor helemaal niet, alleen heb ik ook nog een familie-leven, zeker op zondag !

Blijkbaar kunnen veel bezoekers zich dat niet voorstellen, maar ik kom naast m'n drukke werk op dit forum voor jullie plezier !

@T.S.: Ik heb zojuist 'n mailtje verstuurd naar Samsung Nederland met het verzoek me een PDF-versie van de manual toe te sturen.
Ik heb zin noch tijd om voor jou te gaan zoeken.

Dit doe ik regelmatig, en ook nu verwacht ik het PDF-documenrt morgen in de loop van de dag hier te hebben.

Ik zal je de link morgenavond toesturen.

Als iemand aanmerkingen op m'n gedrag heeft: gebruik de misbruik-knop en dien 'n klacht in.

Greetz,

Harry.

Laatst bewerkt:
Hoi !

Harry drukt z'n snor helemaal niet, alleen heb ik ook nog een familie-leven, zeker op zondag !

Blijkbaar kunnen veel bezoekers zich dat niet voorstellen, maar ik kom naast m'n drukke werk op dit forum voor jullie plezier !

@T.S.: Ik heb zojuist 'n mailtje verstuurd naar Samsung Nederland met het verzoek me een PDF-versie van de manual toe te sturen.
Ik heb zin noch tijd om voor jou te gaan zoeken.

Dit doe ik regelmatig, en ook nu verwacht ik het PDF-documenrt morgen in de loop van de dag hier te hebben.

Ik zal je de link morgenavond toesturen.

Als iemand aanmerkingen op m'n gedrag heeft: gebruik de misbruik-knop en dien 'n klacht in.

Greetz,

Harry.

Excuus. Ik had me inderdaad niet gerealiseerd dat je nog meer te doen hebt. Ik wacht je bericht af. Alvast bedankt voor de moeite. Gr Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan