Handtekening in outlook 2007 onder elk account?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ratz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ratz

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2007
Hoi,

Ik wil meerdere accounts aanmaken in outlook 2007, wat verder geen probleem is.
Wat wel een 'probleem' is, is dat ik onder 2 accounts verschillende handtekeningen heb.
Het nadeel is, is dat de handtekening voor account 1, standaard ook onder account 2 komt te staan. Account 1 is dan wel het hoofdaccount, maar de handtekeningen zijn gemaakt voor de desbetreffende accounts

Wat ik nu heb doe is 'handtekening plaatsen' uitgeschakelen, en dan bij het desbetreffende account de bijbehorende handtekening er onder plaats(via het knopje hiervoor;) ), maar dat moet toch 'makkelijker' kunnen lijkt me?

Alvast dank:thumb:

Als je onder ‘Handtekeningen’ verschillende accounts heb staan kun je voor elk account een verschillende handtekening maken.
Werkt prima!!

Als je onder ‘Handtekeningen’ verschillende accounts heb staan kun je voor elk account een verschillende handtekening maken.
Werkt prima!!
Nou en dat is dus het probleem bij mij zoals ik al aangaf, dat doet ie dus blijkbaar niet?
Elk account heeft zijn eigen handtekening, maar MS zet de handtekening van het hoofdaccount standaard onder elk account.

Maak anders eens een paar afbeeldingen.

Sorry voor mijn late reactie, maar aangezien ik toch liever/fijner met office 2003 werk, heb ik deze geinstalleerd en de handtekeningen werken daar wel, en heb dit op dezelfde manier gedaan als in Office/outlook 2007.
Ik zal misschien ergens een foutje hebben gemaakt, maar ik heb precies hetzelfde gedaan bij beiden, dus ik weet het niet.:confused:

grts......

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan