Handtekening in outlookexpress

• Onderwerp starter Onderwerp starter rama
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Hallo hoe kan ik mijn naam,die ik in losse letters heb plaatsen onderin outlookexpress als handtekening Gr.Rama

Ging het maar zo makkelijk,ik zie dat je het zelf ook heb maar ik krijg het niet voor elkaar. Zou je het iets meer uitgebreid kunnen uitleggen

Geplaatst door rama
Ging het maar zo makkelijk,ik zie dat je het zelf ook heb maar ik krijg het niet voor elkaar. Zou je het iets meer uitgebreid kunnen uitleggen

Hoe kan jij nou zien of ik een handtekening in outlook express hebt , dat heb ik namelijk niet en die zou jij nooit kunnen zien .

Gaat jou vraag wel over outlook express ????

Sorry ik bedoelde bij je antwoord. het gaat inderdaad over outlookexpress.

Geplaatst door rama
Sorry ik bedoelde bij je antwoord. het gaat inderdaad over outlookexpress.

Begrijp wat je bedoeld , als ik de zelfde code in mijn outlook hantekening zet wil dit idd niet lukken .
Zou daar ook wel een antwoord op willen hebben :D

Geplaatst door Caspar107
Wat is nou precies de bedoeling?
Heb het idee dat rama , want hij praat over losse letters een handtekening in zijn outlook express wilt hebben net als ik een handtekening onder mijn berichten hier heb , met een code wil dat niet , of wel dat is denk ik de vraag ?

Ja OK, zoals jij aangaf in jou omschrijving hoe dit te doen moet je een HTML of txt bestand (met HTML inhoud) selecteren waarin de code staat met een verwijzing naar het plaatje. Waar staat het plaatje, op je eigen computer of ergens op internet?

Vragen over outlook express horen niet thuis in diversen maar in outlook express en daarom heb ik hem verplaatst.

Gaarne in het vervolg zelf de juiste sectie zoeken

Geplaatst door Caspar107
Ja OK, zoals jij aangaf in jou omschrijving hoe dit te doen moet je een HTML of txt bestand (met HTML inhoud) selecteren waarin de code staat met een verwijzing naar het plaatje. Waar staat het plaatje, op je eigen computer of ergens op internet?

Aangezien dat rama niet zo snel reageert , wil ik je vragen hoe krij ik deze naam in mijn handtekening van outlook express ?

Caspar 107 Ik heb mijn voornaam als gif bestandje in losse letters. Dat zou ik graag als handtekening in outlookexpress gehad willen hebben Gr. Rama

Geplaatst door roby

Aangezien dat rama niet zo snel reageert , wil ik je vragen hoe krij ik deze naam in mijn handtekening van outlook express ?

Aha ik zie dat Rama al reageert :D

In het tekstvak Handtekening bewerken kunt u elke gewenste tekst invullen. Denk eraan dat er alleen "platte tekst" gebruikt kan worden, de tekst kan dus niet voorzien worden van kleuren of afwijkende lettertypen.
Persoonlijk vind ik dit prima, de verleiding bestaat om van de handtekening een creatief stukje werk te maken, maar dat is hier niet de bedoeling. Indien u dat wenst, kunt u beter de briefpapier functie gebruiken.

Dus het schijnt niet te kennen , en in briefpapier heb ik het al eens gedaan maar dan krijgt iedere account de zelfde handtekening .
Wat onderaan de site stond met textbestand invoegen heb ik ook gedaan zonder resultaat ?

Caspar 107 Ik begrijp dat wat ik wil niet gaat, ik heb nu gewoon mijn naam en email adres zo als in je voorbeeld toegepast bedankt voor jullie reactie Gr. Rama

Ok Casper

De vraag is voor de vraagsteller opgelost en bij mijn speelt het niet zo hoog , is wel jammer ik ken wel telkens mijn html code in de bron duwen aan het eind van het getypte bericht dan doet ie het wel ,maar automatisch was leuker geweest :D

Dit kan wel hoor doe daarvoor het volgende.

1 Maar een html bestandje met handtekening.
2 Sla het bestand op met bevoorbeeld "handtekening.html".
3 Open outlook express.
4 Ga naar het menu "Extra".
5 Kies "Opties".
6 Kies het tabblad "Handtekeningen".
7 Klik op de knop "Nieuw".
8 Selecteer het selectie rondje "Bestand".
9 Druk op de knop "Bladeren".
10 Selecteer in het rolmenu "Bestandstypen", "HTML-bestanden (*.htm;*.html).
11 Selekteer het door jouw gemaakte html bestand.
12 Klik de knop "Openen".
13 Klik nu op de knop "OK".
14 Stuur een email naar jezelf om het te controleren.

Groetjes Erik Rothuis

ben niet zo goed met html wat moet ik ervoor en erachter zetten ?? b.v als ik dit in mijn bron zet :
>img src="http://designercard.com/htdocs/samples/clipart/Roby.JPG"=top< eerste en laatste teken andersom dus . en hem dan opsla in html dan doet ie het niet , als ik hem in mijn bron van het bericht plak wel ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan