Het lukte me een tijdje niet om een nieuwe discussie te beginnen - weet niet waarom dat niet lukte- Ik heb de vraag nu wel opnieuw gesteld onder: Forum: windows live mail met titel: 'handtekeningbestand in windowslive verwijderen'.
Misschien wil je daaronder verder op mijn probleem ingaan?
Hier alvast wat meer info: Het probleem: mensen ontvangen telkens een 'lege mail' van mij nadat ik hen gemaild heb. Bij die lege mail zit een bijlage = 'een handtekeningbestand van mij' (dat ik afgelopen jaar heb ingevoerd in windowslive via opties, mail, handtekening, bestand (ingevoegd van mijn computer). Ik zie onder mijn eigen mails géén handtekening staan! Ik krijg in mijn box 'verzonden items' de 'lege mail' als kopie die ik automatisch naar iedereen stuur.
Sommigen hebben deze automatische mail van mij geblokkeerd en dan ontvang ik de volgende mail:
Dit bericht is afkomstig van de mail-server.
U stuurde het volgende bericht, maar dat kon niet aan iedereen worden bezorgd:
======================================================================
Onderwerp: Re: Mail niet afgeleverd : retour afzender
From: "Subject: Date: Tue, 13 Dec 2011 19:14:27 +0100 MIME-Version: 1.0 Content-Type: multipart/alternative; boundary="----=_NextPart_000_001A_01CCB9CB.744E2600" X-Priority: 3 X-MSMail-Priority: Normal Importance: Normal X-Unsent: 1 X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE
======================================================================
Op de volgende adressen kon het bericht niet worden afgeleverd:
Mailer-Daemon@smtpq2.tb.mail.iss.as9143.net
retry timeout exceeded
Ik kan wel op de verwijderknop klikken maar mensen ontvangen toch het extra bestand na elke mail van mij.