Handtekening invoegen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.481
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo, ik heb eeb handtekening in OUTLOOK gemaakt, maar hoe kan ik die in een nieuw bericht invoegen?

Martin
 
Een handtekening moet je aan een account koppelen.

Vervolgens kun je aangeven welke handtekening je wilt gebruiken bij een nieuw bericht of bij beantwoorden en doorsturen.

Te vinden in Outlook 2007 onder Extra > Opties > E-mailindeling > Handtekeningen
 
Dat weet ik, maar ik wil hem handmatig invoeren, zodat niet bij iedere mail die handtekening staat. Maar als ik bij invoegen kijk, dan zie ik geen HANDTEKENING staan???

Martin
 
Het vreemde is:
Ik heb 2 PC 's waar dezelfde versie van Office 2003 op staat.
Bij de een komt bij het kopje INVOEGEN wel handtekening voor en bij de ander niet.
Hoe kan ik dat herstellen?

Martin
 
Probleem is opgelost.WORD stond als berichtindeling ingesteld. Hehe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan