Handtekening ook in agenda afspraak

Status
Niet open voor verdere reacties.

pelikano

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2009
Hallo,
voor mijn mail gebruik ik de Outlook handtekening om te ondertekenen. Bij het maken van een agenda afspraak kopieer ik deze handtekening met Cut&Paste bij gebrek aan een knopje.

Hoe krijg ik deze in de agenda afspraak net zoals bij een mailtje?

Menubalk -> Invoegen -> Signature

Maak anders een Outlook Callendar template (Sjabloon),
Edit/bewerk die met jou handtekening effe "Safe'n" en gebruik die als 'default sjabloon'.

So :cool:

Laatst bewerkt:
Sorry, vergeten te vermelden: Office2003...
Menubalk -> Invoegen -> Signature bestaat niet.

Template;
even geprobeerd maar als ik een template maak met mijn kopie handtekening erin, opslaan als afspraak.oft dan is de handtekening verdwenen als ik afspraak.oft weer open.

Signatures / Handtekeningen moet je wel eerst maken, bewerken, opslaan, en vastleggen (definiëren) in Outlook - Menubalk, Tools, Extra: Opties, anders werkt het niet... (daar waar alle instellingen staan van outlook, kan je die vinden?)

Beste vanSijll,
Ik heb Outlook en Agenda aardig binnenste buiten gekeerd en maak voor email al jaren ook gebruik van een digitale handtekening en de Outlook handtekening inclusief hyperlinks. Dit werkt netjes in een mailtje maar een agenda afspraak wat in principe ook een mailtje is, heeft geen mogelijkheid om een handtekening te plaatsen, althans ik heb het nog niet voor elkaar.

Dat begreep ik al, uit je verhaal, maar weet je de Callendar Templates voor Outlook te vinden dan?
Je moet "afspraak.oft" wel op read-only zetten, en jezelf als gebruiker "read, list en execute" rechten geven op het bestand, zodat van het template-bestand een kopie wordt gemaakt, en dat wordt 'tijdelijk opgeslagen' onder jou naam, en ingevoerd met de voorbewerkte content. Probeer het eens...

Wat ik voorheen bedoelde, wordt ook door anderen aangeraden:
http://www.scribd.com/doc/3247960/Outlook-calendar-tips
Use your e-mail signature for meeting requests — On the Insert menu, click Signature and then click the signature that you want to use.
The personal signatures must be created before above mentioned event.

Verder vond ik nog dit, is oud, maar werkt ook perfect in Outlook2003, vanwege VBA code:
http://www.microsoft.com/downloads/...82-2D9A-496B-AC3B-E1D0B2812BB5&displaylang=en

Kijk anders hier eens naar, diverse tools, meeste is gratis:
http://www.slipstick.com/addins/calendar.asp

Laatst bewerkt:
Hoi,
ik mis bij agenda afspraak de optie "On the Insert menu, click Signature". Deze heb ik wel in een email. Ik zal eens bij collega's vragen of zij die optie wel hebben.
Verder zal ik de rest van de opties bekijken. Alvast bedankt.

Uit je reactie blijkt dat de vraag is opgelost..., als dat zo is, wil je dat ook aub vermelden.

Dank je wel! :thumb:

dus niet. ik heb mijn tekst 3 x over gelezen maar ik haal er niet uit dat het is opgelost. :shocked: Maandag ga ik ermee verder.

om de handtekening toe te voegen moet je eerst invite attendees (dus contactpersonen selecteren)doen hierna kan je gewoon insert signature doen.

goodluck

tjee, dit werkt!
Ik moet gewoon mijn werkwijze aanpassen! Eerst personen in de afspraak zetten en dan pas de mail maken met handtekening. Super bedankt!

Nu kijken of ik mijn digitale er automatisch onder kan krijgen zoals in mijn mail.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan