handtekening

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karin2000

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2000
Ik wil graag op mijn site een stukje schrijven, en dat stukje afsluiten met mijn naam. Ik zie op websites weleens dat je een soort animatie hebt waarbij je ziet dat de naam geschreven wordt zeg maar. Als een soort handtekening.

Wie kan mij vertellen hoe ik dat moet maken? Ik heb paint shop pro7, zou het daarin kunnen? Of misschien in animation shop 3?

Of zijn er websites waar je zoiets kunt maken. Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.

Bedankt!

Karin

Bedoel je een font dat eruit ziet als geschreven tekst? of bedoel je zoiets dat je een pen een naam ziet schrijven???

Snap et nie echt... maybe snappen anderen je wel... :confused:

Ik bedoel idd dat je een pen/potlood een naam ziet schrijven, maar dan zonder het potlood! Dus dat je ziet dat de naam geschreven wordt...

Ik denk, dat je je handtekening moet scannen en dan in PSP dat ene beeldje in een aantal deelbeelden moet verdelen, die je dan achter elkaar laat verschijnen.
Joop

Dat zou wel kunnen idd, bedankt!

Maar er moet toch wel een makkelijkere (lees: snellere) manier zijn?

Computers zijn er om langdradig werk in een handomdraai te doen. Geef de deelbeelden een naam met een oplopend nummer en plaats ze in een for-next loop. Je zult dan nog een vertraging erin moeten zetten om het enigszins op schrijven te laten lijken.
Joop

Ik heb het een beetje veranderd en nu zie je de letters typen zeg maar...

Ik heb dezelfde afbeelding steeds opnieuw opgeslagen met een letter meer. Als je ze dan in animation shop mbv de animation wizard achter elkaar zet en de animatie afspeelt, dan lijkt het alsof het woord getypt wordt.

Met een 'aan elkaar handschrift' is het in principe hetzelfde, maar dan is het denk ik iets meer werk, omdat je dan meer afbeeldingen moet hebben.
Is het duidelijk?! Ben niet zo goed in dingen uitleggen!

Ik heb als voorbeeld even mijn forum signature geplaatst.

Animation shop zit standaard bij paint shop pro volgens mij.

Bijlagen

• karin_sig.gif
    karin_sig.gif
    15,5 KB · Weergaven: 35
Ow je bedoelde het zo? dat is idd wel makkelijk te maken! met photoshop maak ik dat ook wel is.
Zo is zegmaar ook een beetje mijn avatar... alleen het komt telkens in hetzelfde frame bij mijn avatar.

maar ben blij dat het is gelukt! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan