handtekening

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
929
Een kennis van mij heeft haar hd proberen te defragmenteren. Dat lukte niet omdat NAV2003 en een ander bestand "kruiselings gekoppeld" zijn. Sinds die mislukte defragmentatie krijgt ze ook telkens de foutmelding dat NAV "geen geldige handtekening" zou hebben. Weten jullie wat dit betekent en wat hieraan gedaan kan worden?

sgrav000
 
Voer eerst Schijfcontrole uit in veilige modus. Mochten er fouten zijn op je hd, dan kunnen deze worden verholpen.

Groeten,
 
defragmenteren en NAV 2003

Sorry, dat ik de draad niet weer even oppakte!
Dank voor de bijdragen!
We waren inmiddels al zelf begonnen met NAV te deinstalleren, vervolgens te defragmenteren in de veilige modus en daarna NAV weer te installeren ook in de veilige modus. Dat loste het probleem echter niet op. Setup van NAV kwam vast te zitten. Toen hebben we NAV weer gedeinstalleerd en op jullie advies ook nog een uitgebreide scandisk gedaan met reparatie en toen NAV weer geinstalleerd. Dat lukte. Is het probleem nu opgelost? Dat weten we niet en ik had geen tijd meer dat uit te zoeken. Het probleem was NAV opstarten na defragmentatie. Dus omdat uit te proberen zouden we opnieuw moeten defragmenteren (newdefrag gebruiken in Windows 98; dus het gaat snel genoeg). NAV leverde immers geen problemen zonder defragmentatie!


sgrav000
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan